Získaj 

jednoduchý systém, vďaka ktorému budeš priťahovať 3 x viac odporúčaní bez toho, aby si otravoval 

klientov

  • Nebaví ťa neustále telefonovať na studený trh a neustále "naháňať a prosiť" klientov, aby sa s tebou stretli?
  • Máš už dosť toho stresu pri pohľade na diár a už nechceš riešiť v hlave otázku, či zarobíš alebo nezarobíš budúci mesiac dostatok peňazí?
  • Stáva sa ti, že klient ti po dobre odvedenej práci nedá odporúčania, prípadne ti povie: "Ja si to ešte rozmyslím", alebo "dám vám telefónne číslo, ale nehovorte prosím vás, že ho máte odo mňa"?
  • Hypnotizuješ telefón a dúfaš, že konečne niekto ocení tvoje služby, zavolá ti a dohodí ti nejaký obchod, ale nič sa nedeje?
Chápem ťa.
Nie je to ľahká situácia.
Možno si už aj vyskúšal mnohé rady a už ani poriadne nevieš, čo máš ešte urobiť,  aby sa to zmenilo.
Pripomína mi to situáciu, ktorá sa mi v poslednom období dosť často stáva.
V poslednej dobe ma oslovuje čoraz viac finančných poradcov (sprostredkovateľov) a požadujú odo mňa, aby som ich naučil telefonovať na studený trh.
Keď však zisťujem, prečo sa chcú stať odborníkmi na telefonovanie na studený trh, zistím, že to nie je preto, pretože chcú osloviť napríklad bonitnejšiu klientelu a nemajú na to kontakty.
Je to jednoducho preto, pretože nemajú dostatok kvalitných odporúčaní a jediné východisko vidia v tom, že budú telefonovať ľuďom, ktorých nepoznajú.
Keď chodím do tímov s takýmito problémami, často sa stretávam s tým, že manažér alebo nejaký teoretický školiteľ má odpoveď, ako sa to dá jednoducho zmeniť.
Majú recept na "všeliek":-)
Ich recept na získavanie kvalitných odporúčaní zhrnú na jednu vetu: "Veď si tie odporúčania začni len pýtať"
Aj vy už máte alergiu na túto vetu?
V hlave ma pri tejto rade napadne ihneď jedna kľúčová otázka.
Ako je ale potom možné, že niektorí obchodníci si odporúčania nepýtajú, a aj napriek tomu ich dostávajú a naopak, niektorí si ich aj pýtajú, ale nedostávajú ich?
Na túto otázku mi však väčšina ľudia nedokáže odpovedať.

A práve toto je otázka, na ktorú som pre teba našiel jednoduchú odpoveď.

Ešte predtým sa ti v krátkosti predstavím

 

Moje meno je Peter Stankovský a som trénerom obchodných a predajných zručností.

Pomáham finančným poradcom dosahovať nadpriemerné výsledky v predaji.

Svoje skúsenosti som nadobudol počas svojej 15 ročnej praxi v priamom predaji a na viacerých manažérskych postoch.

Posledných 8 rokov sa aktívne venujem trénovaniu finančných poradcov.

Za túto dobu som vyškolil viac ako 1000 finančných poradcov v SR a ČR s viac ako 100% nárastom produkcie, ktoré dosiahli už v prvých dvoch mesiacoch.

Za takýmito nárastmi produkcie je predovšetkým naštartovanie získavania odporúčaní na bonitnejšiu klientelu.

Som autorom knihy "Ako získavať odporúčania bez strachu a blokov", ktorá pomáha mohým finančným poradcom v SR a ČR. 

3 najčastejšie dôvody, prečo ľudia pravidelne nedostávajú odporúčania

Počas viac ako 8 rokov vedenia rôznych obchodníckych tímov som dokázal vytrénovať viac ako 1000 obchodníkov, ktorí zaznamenali viac ako 100% nárast produkcie už v priebehu tréningu. Spôsobené to bolo jednoducho tým, že sme sa sústredili na získavanie kvalitných odporúčaní. Na základe týchto skúseností som odhalil 3 najvážnejšie chyby, ktoré majú za následok to, že finanční poradci nedostávajú odporúčania:

1. Chyba: Nemajú jednoduchý systém získavania odporúčaní

Väčšina obchodníkov si nevytvára systém na získavanie odporúčaní.

Je dobré si uvedomiť, že na získanie odporúčaní majú vplyv 3 kľúčové oblasti.

To, čo robíš pred stretnutím, na stretnutí a po stretnutí.

Väčšina finančných poradcov sa teda sústredí len na jednu z troch kľúčových oblastí.

Väčšinou je to tá na stretnutí, pretože by mala mať najrýchlejší efekt. Vypýtam si odporúčanie - dostanem odporúčanie.

Väčšinou to však nestačí.​

Z mojich skúseností vyplýva, že ak zapoja aj jednoduché aktivit​y pred a po stretnutí, percentuálna šanca na získanie odporúčaní výrazne stúpne.

2. Chyba: Klienti im nerozumejú

Väčšinou v každej firme majú akúsi "zázračnú vetičku" ako si treba pýtať odporúčanie.

Často som svedkom toho, že finančný poradca povie: "Ak budete s mojimi službami spokojný, budem po vás chcieť odporúčanie."

Teraz sa ťa však opýtam:

Rozumie ti vôbec klient, čo po ňom vlastne chceš?

Ak používaš podobnú vetu ako je táto, tak sa pokús vcítiť do kože klienta, ktorý ani nemusí vedieť, čo  znamená slovo odporúčanie.

Platí jedna zásada: ak klient niečomu nerozumie, tak to odmieta.

3. Chyba: Nedokážu zvládnuť stretnutie po emočnej stránke

Jednou z najväčších chýb je, že si obchodníci pýtajú odporúčania v nesprávnej dobe.

Ako to myslím?

Väčšinou majú nejaký scenár stretnutia a hovoria o odporúčaniach automaticky bez ohľadu, v akých emóciách sa klient nachádza.

Kedy je väčšia pravdepodobnosť, že ti klient dá odporúčania?

Ak je sklamaný, alebo práve naopak nadšený z prínosu, ktorý si  mu zabezpečil?

Väčšina ľudí odpovie: keď je nadšený.

A majú pravdu.

Preto by si mal mať premyslené a dobre naplánované stretnutie po emočnej stránke.

Mne to pripomína napr. kvalitné ​artistické číslo.

Na začiatku začnú artisti niečim čím vás zaujmú, neskôr pridávajú obťiažnosť a na konci spravia niečo wau.

Týmto spôsobom by si mal mať aj ty pripravený scenár stretnutia.

Pretože, len keď bude mať klient pocit, že tvoje stretnutie je wau, bude o tom ochotne hovoriť aj ostatným a bude šíriť tvoje meno ďalej.​

Teraz už vieš, akým chybám sa vyhnúť, aby si mal niekoľkonásobne vyššiu šancu priťahovať klientov a odporúčania.

Ja som si však okrem týchto 3 chýb všimol 7 dôležitých odlišností medzi skupinami obchodníkov, ktorí nedostávajú odporúčania a medzi tými, ktorých klienti sami odporúčajú ďalej.

O týchto odlišnostiach sa určite dozvieš. 

Najskôr však, ak to s pravidelným získavaním kvalitných odporúčaní myslíš skutočne vážne, skús na chvíľu zatvoriť oči a predstav si, že by si:

  • Dokázal získavať odporúčania od klientov pravidelne
  • Zažil ten pocit, keď sa ti začnú ozývať klienti sami
  • Pocítil tú radosť, keď o tebe budú klienti hovoriť iným klientom bez toho, aby si im to hovoril
  • Už nikdy nemusel kontaktovať ľudí na studený trh
  • Pracoval vďaka odporúčaniam výrazne efektívnejšie
  • Zažil ten pocit istoty, že na budúci mesiac určite zarobíš dostatok finančných prostriedkov

Páčila sa ti aspoň jedna z týchto predstáv?

Ak áno, tak ti predstavím online kurz, ktorý ti pomôže v premenení tohto sna na skutočnosť.

 

Predstavujem ti online kurz

MAGNET NA ODPORÚČANIA

Vďaka tomuto online kurzu budeš môcť dosiahnuť výsledky ako napríklad Matej alebo Juraj

"Vďaka kurzu som pochopil, že je lepšie mať menej, ale za to kvalitnejšie odporúčania. Predtým som sa často stretával s tým, že mi klient povedal: "dám vám telefónne číslo, ale nehovorte, že ho máte odo mňa" Dnes je to úplne iné. Napríklad včera som dostal od svojho klienta kvalitné odporúčanie (klient sám volal známemu a hovoril o mne s nadšením) a už dnes mám s týmto klientom ďalšiu analýzu snov Pracuje sa mi teraz oveľa jednoduchšie a efektívnejšie. Posun z mojej strany je obrovský."
Matej RuttkayFinančný sprostredkovateľ
"Jeden mesiac stačil na to, aby som z telefonátov na studený trh prešiel k odporúčaniam. Momentálne mám klientov, ktorých nikto predtým neoslovil a samozrejme sa mi ozývajú sami cez odporúčania"
Juraj KrálikFinančný sprostredkovateľ

Čo všetko nájdeš v online kurze

 

MAGNET NA ODOPORÚČANIA?

 

  • Aký vplyv bude mať vytvorenie magnetu na odporúčania na tvoj biznis
  • Aké druhy odporúčaní sú pre biznis najzaujímavejšie
  • Ako funguje lievik odporúčaní
  • Ktoré 3 oblasti majú priamy dosah na to, aby si začal dostávať pravidelne odporúčania
  • 7 rozdielov, vďaka ktorým úspešní poradci získavajú odporúčania
  • Ako sa dá dosiahnuť to, aby si získal cez odporúčania bonitnejšiu klientelu
  • Ako zvládnuť stretnutie tak, aby si nemal obavy vypýtať si odporúčania
  • Ako zvýšiť počet klientov, ktorí ti budú ochotní dať odporúčania o 45% a to len vďaka konkretizácii
  • Ako emócie dokážu ovplyvniť to, či dostaneš alebo nedostaneš odporúčania
  • 3 druhy otázok, vďaka ktorým zvyšuješ šancu na získanie odporúčaní
  • Ako pomáhajú techniky psychológie predaja pri získavaní odporúčaní
  • Ako v praxi zaistiť, aby klient cítil z vašej služby veľkú pridanú hodnotu

Spolu viac ako 100 minút návodov vo forme videí
 

To však nie je všetko! Ku kurzu získaš aj tieto bonusy:

1. BONUS

Exkluzívne video z platenej časti kurzu Predaj s výsledkami prémium

Vďaka tomuto videu sa dokážeš zamerať na bonitnejšiu klientelu (či už s odporúčaniami alebo získaním obchodu)

Nevyčísliteľná cena

2. BONUS

Video zamerané na tvorbu svojej osobnej značky

Ako sa efektívne predstaviť v jednej vete tak, aby si zaujal svoju cieľovú skupinu klientov a zvyšoval si pravdepodobnosť, že získaš klientov a odporúčania

Nevyčísliteľná cena

3. BONUS

Výnimočná pomôcka s názvom "Majstrovské otázky"

Súbor otázok, ktoré spôsobujú na stretnutí u klienta po emocionálnej stránke nadšenie.

Nevyčísliteľná cena

4. BONUS

Kompletné nástroje aplikácie e-konzultant

Kompletné nástroje e-konzultanta aj s návodmi, ako si vytvoriť web, vďaka ktorému začneš priťahovať klientov a odporúčania bez nutnosti volania na studený trh v hodnote 117 eur, na 3 mesiace zdarma*

Cena 117 Eur - ku kurzu ZDARMA

Možno sa teraz sám seba pýtaš: Je to vôbec pre mňa?

Áno, nemusíš nutne riešiť odporúčania. Stále je veľa obchodníkov, ktorí sú úspešní aj bez nich.

Otázne je však, či patríš medzi nich. Môžeš volať na studené kontakty a pomaličky získavať klientov.

Na druhej strane, prečo si to zbytočne komplikovať, keď vďaka odporúčaniam môžeš: 

  • Získavať pravidelne klientov a objednávky vďaka odporúčaniam
  • Zažiť ten pocit, keď sa ti pravidelne ozývajú klienti sami
  • Pocítiť tú radosť, keď ťa klienti budú sami odporúčať ďalej
  • Prestať kontaktovať ľudí na studený trh
  • Pracovať vďaka odporúčaniam výrazne efektívnejšie
  • Zarábať jednoducho viac peňazí

Pre koho je tento online kurz určený?

  • Predovšetkým pre finančných poradcov, sprostredkovateľov
  • Je určený pre tých, ktorí cítia, že chcú niečo zmeniť a chcú naštartovať odporúčania
  • Ľuďom, ktorým nefungujú odporúčania

Pre koho tento online kurz nie je určený?

  • Pre obchodníkov, ktorí už pravidelne dostávajú odporúčania na kvalitnú klientelu
  • Pre ľudí, ktorí nie sú ochotní niečo v praxi zmeniť.

Aká je hodnota všetkého, čo môžeš dnes získať?

To je dobrá otázka 🙂

Ako určiť hodnotu takéhoto kurzu?

Pred samotným vytvorením tohto kurzu som si práve túto otázku položil.

Preto som sa rozhodol urobiť jeden test.

Na živom školení som poskytol tieto techniky a rady trom finančným sprostredkovateľom, ktorí buď nevedeli získavať odporúčania, alebo chceli kvalitnejšie odporúčania.

Na základe výsledkov 3 mesačného sledovania a implementovania týchto technik do praxe sme zistili dve dôležité veci:

1. Každý jeden z týchto poradcov získal každý mesiac minimálne jedného klienta na odporúčanie

2. Priemerný zisk na jedného klienta získaného z odporúčaní  bol vo výške  510 Eur. (zohľadnené sú tu aj rôzne koeficienty pozícií na ktorých pracovali)​

Výbornou správou je, že toto bol len začiatok a už teraz viem, že títo poradci už začínajú získavať odporúčania vo väčších množstvách.

Ak by som ti povedal, že som nastavil cenu tak, že cena tohto online kurzu Magnet na odporúčania je v hodnote 1 priemerne získaného klienta (510 Eur) plus hodnota všetkých 4 bonusov (117 Eur), čiže spolu  627 €, ako by si sa zachoval?

Je to pre teba veľa alebo málo, keď si uvedomíš, že:

  • Dokážeš neustále zväčšovať databázu svojich klientov
  • Dokážeš pravidelne získavať klientov a obchody z odporúčaní
  • Dokážeš si vybudovať značku odborníka v tvojej oblasti podnikania
  • Nebudeš musieť riešiť v hlave otázku, či zarobíš, alebo nezarobíš budúci mesiac dostatok peňazí

A hlavne, už nikdy nebudeš musieť telefonovať na studený trh

A budeš dosahovať výsledky ako napríklad Vladimír:

Pred týmto tréningom som skôr fungoval na studený trh. Volal som reálne ľuďom o ktorých som nič nevedel. Priemerný obchod na klienta som mal cca 400 bodov.(prepočet produkcie uvádzam v bodoch) Momentálne z odporúčaní, ktoré si už viem pýtať, sa bodovo zložky pohybujú v dvoj až troj násobných bodoch ako pred tým. Teraz nie je problém získať klienta z odporúčaní, na ktorom získam 800 - až 1200 bodov. Menej klientov = väčšia produkcia, čo viac si priať.
Vladimír BalážFinančný sprostredkovateľ

Nech už si odpovedal akokoľvek, nemusíš sa báť, toľko si od teba nevypýtam.

Chcem totiž, aby bol tento kurz dostupnejší.

Je to hlavne preto, aby pomohol čo najväčšiemu počtu finančných poradcov.

Verím totiž tomu, že ak sa ti rozbehne biznis vďaka tomuto kurzu, tak si spomenieš na to, čo ti najviac pomohlo a neskôr keď budeš úspešný,  kúpiš si odo mňa aj ďalší kurz, pretože budeš vedieť ako veľmi ťa posunie vpred za tvojimi snami.

Preto tu dnes mám pre teba časovo obmedzenú ponuku.

Čo by si povedal na to, ak by ti na získanie kurzu stačilo investovať menej, než 10% jedného priemerne získané obchodu z odporúčaní (510 €) ?

Dnes ti kurz ponúkam za jednorázovú investíciu len:

100 Eur 

 

Získavaš 100% Garanciu spokojnosti

Ak sa rozhodneš vstúpiť do kurzu Magnet na odporúčania, garantujem ti, že budeš spokojný. V prípade, že by si mal pocit do 14 dní od zaslania prístupových hesiel, že tento kurz nie je nič pre teba alebo ti nepomohol, tak ti okamžite vrátim peniaze a nebudem sa pýtať ani na dôvody. Stačí napísať mail. Tým pádom nemôžeš nič stratiť. Môžeš len získať.

Ako to funguje? Ako sa prihlásim do kurzu? Kde to bude prebiehať?

1. Vyplň svoje fakturačné údaje do formulára

2. Vyber si, ako chceš za tréning zaplatiť

3. Stlač tlačidlo "Vstúpiť do kurzu"

4. Na tvoj email ti doručím prístupové údaje a stránku, kde sa prihlásiš

5. Prihlásiš sa na stránke, začneš pozerať videá a študovať materiály

6. Videá sa budú uvoľňovať postupne - vďaka tomu nebudeš naraz zasypaný veľkým množstvom informácií a budeš si všetko stíhať naštudovať a aplikovať​