Chceš skutočne ZLEPŠIŤ svoju ÚSPEŠNOSŤ V TELEFONOVANÍ?
Mám tu totiž pre teba príležitosť, ktorá sa nebude opakovať
Záznam z webinára:
Tajomstvo moderných techník TELEFONOVANIA
Keď sa ti stalo niekedy niečo z tohto, tak zbystri svoju pozornosť:
Máš pocit, že úspešnosť tvojich telefonátov neustále klesá?
Nebaví ťa telefonovať klientom, pretože musíš používať naučené call skripty a hrať sa na niečo, čo nie si?
Necítiš sa pri telefonovaní „v pohode“ a musíš sa do telefonovania neustále prehovárať?
Stálo sa ti, že klienti ťa hneď od začiatku odmietajú (sú nepríjemní, kladú rôzne námietky a možno sú aj podráždení) aj napriek tomu, že si im ešte ani nepovedal dôvod, prečo im voláš?
Chcel by si telefonovať bonitnejším klientom, ale nevieš ako na to?
Jednoducho cítiš, že sa potrebuješ v telefonovaní „nakopnúť“?
Poviem ti to na rovinu:
Dohodnúť si stretnutie s klientom začína byť čím ďalej, tým náročnejšie.
Štatistiky to jasne dokazujú.
Len 15-20 rokov späť bolo úplne bežné, že z 10 tich telefonátov sa dalo dohodnúť 9 stretnutí (a to aj na studený trh)
Dnes sa bežne stretávam s finančnými poradcami (sprostredkovateľmi), ktorí sú radi, ak si z 15 telefonátov dohodnú 3 stretnutia.
Štatistiky zo zahraničia ukazuje, že trend bude ešte horší.
Hovoria o tom, že na 1 stretnutie bude potrebné urobiť 20 telefonátov.

Prečo je tomu tak?
- 1Množstvo finančných poradcov používa staré call skripty
Možno si sa aj ty stretol s tým, že ti volal nejaký obchodník a použil niektorú z týchto viet:
Dobrý deň moje meno je XY a som z firmy XYZ....
Hovorím správne s pani/pánom XY?,
Neruším?
Môžeme spolu hovoriť?
Máte chviľu čas?...
Bohužiaľ tieto frázy sa používali asi tak pred 15 -timi rokmi.
V tom období boli ešte celkom v poriadku. Bola to akási "slušnosť".
V súčasnosti však toto u ľudí vzbudzuje skôr odpor.
Po uvedení niektorej z týchto viet klient na druhej strane pravdepodobne pretočí očami a okamžite začne rozmýšľať ako sa vás v telefóne "zbaví". - 2Veľa finančných poradcov si zbytočne vytvorí "BLOK voči telefonovaniu"
Čím ďalej, tým častejšie počúvam od ľudí, ktorí si prídu pre radu vetu: Ja mám taký "BLOK" telefonovať.
Je super, že títo ľudia naberú odvahu a prídu si pre radu.
Blok pri telefonovaní často vzniká tým, že si myslíme, že pri obchodnom telefonovaní musíme telefonovať úplne inak ako keď bežne telefonujeme napr. s rodinou.
Často sa snažia naučiť poradcovia (sprostredkovatelia) nejaké "čarovné frázy"(zázračné vety), ktoré im doslova nesedia a necítia sa pri telefonovaní komfortne.
To sa samozrejme odzrkadľuje na tom ako telefonujú.
Totižto to "ako" telefonuje človek je dôležitejšie ako to "čo" konkrétne hovorí do telefónu.
Samozrejme sa to odráža na úspešnosti. Pritom by stačilo len pár malých úprav z hľadiska psychológie predaja a mohlo by to byť všetko úplne inak.
Položím ti preto jednu otázku:
Ak by si si zavolal sám sebe s tvojim call skriptom, páčilo by sa ti to (dohodol by si si stretnutie?)
Ak áno, tak je všetko v poriadku.
Ak nie, tak tu je čas niečo zmeniť, pretože inak nebudeš motivovaný telefonovať, budeš mať malú úspešnosť a jediné čo bude rásť je tvoj odpor (blok) k telefonovaniu - 3Nie si MOTIVOVANÝ
Nehovorím o tom, že by si nechcel.
Často sa mi však stáva, že sa stretávam s poradcami, ktorí majú 0,5 - až 1% úspešnosť pri dohadovaní si stretnutia.
Môžeš by odhodlaný ako chceš, ak máš takúto štatistiku, tak po určitom čase ťa to prestane baviť.
Veď si len predstav, že by si musel 20 krát zavolať na to, aby si si dohodil 1 stretnutie.
Ak by sme sa bavili, že by si chcel mať štandardne 5 nových stretnutí týždenne, znamenalo by to, že musíš absolvovať 100 telefonických hovorov.
Najhoršie na tom je, že by si musel zažiť 95 krát odmietnutie v telefóne.
Strašná predstava, že?
A je to ešte horšie...
Častokrát sa stáva, že v okamihoch keď sa nedarí v telefonovaní, tak sa človek spolieha aspoň na to, že mu pomôžu jeho klienti, alebo známy.
"Keby mi dali aspoň jedno odporúčanie a ja by som sa naštartoval" - to by bolo super, že?
Ale poznáte to.
Ako naschvál práve v tomto období nikto nič.
Človek môže nadobudnúť až pocit, že na to asi nemá a dokonca môže zvažovať, že by mal s touto prácou skončiť.
A pritom riešenie máš na dosah ruky... (doslova)
Ako z toho von?
Keďže si online a dočítal si sa až sem, tak si pravdepodobne začínaš uvedomovať, že problémom sú nesprávne pripravené "call skripty".
Teraz vám prezradím tajomstvo, ktoré vám nikde inde nepovedia. Chcete ho počuť?
Každý, kto do svojich call skriptov pridá pár rád z psychológie predaja môže byť v telefonovaní úspešný.
Často sa mi stáva, že netreba všetko meniť.
Práve naopak, mnohokrát stačí zmeniť len jednu, alebo dve veci a zrazu sa ti začne v telefonovaní dariť.
Chceš PRÍKLAD?
Možno si to ani neuvedomujeme, ale to ako sa bude vyvíjať telefonický rozhovor, ovplyvňuje už len samotný začiatok.
Stačí ak sa vžijeme do role klienta a porozmýšľame nad tým, ako to čo hovoríme, vníma on.
Tak napríklad začneteme telefonát:
Dobrý deň, pri telefóne XY (meno volajúceho) z firmy XYZ.....
- Ja si myslím, že som sa slušne predstavil 🙂
Čo si však myslí klient?
- Opäť niekto, kto mi chce niečo ponúkať, alebo predať....
Od tejto chvíľe máš oveľa menšiu šancu, že si s klientom dohodneš stretnutie.
Prečo?
Pretože práve sa začal tzv. "súboj námietok"
Klient sa bude brániť námietkami a ty ho budeš presviedčať argumentáciou.
Niekedy vyhráš, niekedy tento súboj prehráš.
Mne však tento štýl veľmi nevyhovuje. 🙁
Spôsobuje totiž, že klient prestáva počúvať a zameria sa len na jednu myšlienku, ktorú bude mať v hlave:
Ako sa z tohto telefonátu vyhovorím. 🙁
Presvedčiť ho v takomto nastavení nie je nemožné, ale bude to oveľa ŤAŽŠIE.
Ideálne by bolo, ak by si sa tomu vyhol.
Ako ale na to? - Túto otázku počúvam veľmi často.
Preto sme pre vás pripravili záznam webinára Tajomstvo moderných techník TELEFONOVANIA
O tento webinár ma požiadal jeden úspešný manažér Jiří Šedek.
Chcel, aby sa jeho tím posunul vpred a netelefonoval ako 95% ostatných obchodníkov.

Tu je len zlomok toho čo sa naučíte
- Z čoho vzniká "BLOK" pri telefonovaní a ako ho prekonať
- Čo je dôležité pre úspešných ľudí a ako to využiť pri tvorbe call skriptu
- Ktoré frázy zo starých call skriptov určite v telefonáte nepoužívať
- Ako zmeniť call skript tak, aby ťa telefonovanie bavilo
- Ako nerobiť z telefonovania "SPAM"
- Ako viesť telefonát tak, aby ste klienta zaujali hneď od začiatku a aby bol zvedavý, čo mu chcete povedať
- Čo hovorím do telefónu a ako to vníma klient? (prekvapujúce odhalenie toho ako niektoré dobre myslené frázy môžu spôsobovať úplný opak)
- Ako viesť telefonát úplne prirodzene ako keby ste telefonovali s niekym známym, alebo rodinou
- Prečo úspešní ľudia(klienti) nemajú radi zdĺhavé telefonáty
- Aké 3 fázy námietok je dobré používať (určite nezabudnite na tú 1 fázu!!!)
- Ako využiť výzvu k akcii pri zdolávaní námietok
Keďže Jiří je úspešný manažér, tak vie, že úspech v biznise je založený nielen na telefonovaní, ale hlavne na kvalitných odporúčaniach.
Preto mi položil na webinári aj otázky.
Vďaka tomu vás čakajú na webinári aj BONUSOVÉ informácie v ktorých sa dozviete:
BONUSOVÉ INFORMÁCIE
- Ak budete s mojou službou spokojný, požiadam vás o odporúčania - prečo táto fráza nefunguje
- Ako viesť rozhovor tak, aby si klient dokázal konkrétne predstaviť osobu, ktorú by vám mohol odporúčiť
- Kedy je ten správny čas na pýtanie si odporúčaní
- Ako špecializácia ovplyvňuje získavanie odporúčaní
- Prečo nedostanete odporúčania ak robíte svoju prácu dobre
- Ako výrazne vplýva obchodný (predajný) rozhovor na získavanie odporúčaní

Na koho sa môžete tešiť ...
Moje meno je Peter Stankovský a pomáham finančným poradcom dosahovať nadpriemerné výsledky v predaji.
Počas mojej kariéry som na živých tréningoch vyškolil viac ako 1 000 finančných poradcov s nárastom produkcie viac ako 100% už v priebehu školenia.
Práve telefonovanie považujem za jednu z najdôležitejších činností každého jedného finančného poradcu.
Mojím cieľom je, aby sa účastníci mojich tréningov naučili telefonavať pravidelne, bez stresu a hlavne aby ich to bavilo a hlavne aby si ľudia po školení povedali:
To sa mi páči - ak by mne takto niekto zavolal, tak by ma zaujal. 🙂
U ž o pár sekúnd môžeš sledovať záznam webinára
Stačí, že sa rozhodneš investovať do tohto záznamu z webinára o moderných technikách TELEFONOVANIA, vyplníš prihlášku a vyberieš si spôsob platby.
Hneď po spárovaní platby ti môj systém automaticky pošle prihlasovacie meno a heslo do chránenej členskej sekcie, kde na teba už čaká videozáznam.
Žiadne omáčky, samé praktické a okmžite použiteľné veci.
Len si predstav, aké by to bolo...?
Skús sa zamyslieť a úprimne si odpovedz na tieto otázky:
- Aký by to bol pocit, ak by si už nebol z telefonovania stresovaný a demotivovaný, ale by ťa telefonovanie jednoducho bavilo?
- Čo by to pre teba znamenalo, ak by si dostal návod, vďaka ktorému by si dokázal osloviť aj bonitnejšiu klientelu?
- Aké by to bolo, ak by si vedel efektívnejšie zvládať námietky?
- Ako by toto všetko mohlo rozbehnúť tvoje podnikanie?
Ja neviem, pravdepodobne ťa nepoznám.
Odpoveď je na tebe.
Viem však, ako to môžeš zistiť...
Nemáš čo stratiť
Rozhodni sa, že to skúsiš so záznamom zo seminára "Tajomstvo moderných techník telefonovania" a urob prvý krok. Investuj do tohto online kurzu, do svojej budúcnosti.
Ja ti na oplátku dám GARANCIU:
Ak investuješ do záznamu z webinára "Tajomstvo moderných techník telefonovania" a do 14 dní od zaslania prístupových hesiel zistíš, že to nie je pre teba to pravé orechové, tak ti vrátim všetky peniaze do posledného centu.
Stačí len, že mi napíšete email na stankovsky@akademiauspechu.sk a ja ti bez akýchkoľvek zbytočných otázok vrátim celú tvoju investíciu.
Jednoducho povedané: Nemáš čo stratiť. Všetko riziko je na mne.

"Děkuji moc Peterovi za skvělé školení. Cítila jsem už delší dobu,že potřebuji udělat změnu v telefonování. Doba jde rychle dopředu a i v telefonování to bylo potřeba.
Výborné školení na telefonování a jak jít s dobou, resp. jak změnit staré a částečně nefungující návyky. Rozhodně mohu doporučit.
Už o pár sekúnd to môžeš sledovať záznam webinára "Tajomstvo moderných techník telefonovania"
Rozhodol si sa teda, že to s nami skúsiš?
Chceš vedieť ako fungujú moderné techniky telefonovania?
Výborne, tvoja investícia do záznamu z tohto webinára je:
POZOR, nepremeškaj túto šancu:
Cena záznamu webinára je len 79 €
A nezabúdaj. Máš moju garanciu 100% spokojnosti. Ak so záznamom z webinára nebudeš spokojný, z akéhokoľvek dôvodu (alebo dokonca úplne bez dôvodu), tak ti vrátim všetky tvoje peniaze do posledného centu - Chcem proste robiť FÉROVÝ BIZNIS.
Čo by si mal urobiť teraz?
Klikni na tlačidlo pod týmto textom a získaj tvoj záznam z webinára "Tajomstvo moderných techník telefonovania."
Budeš presmerovaný na objednávkovú stránku. Vyplň objednávkový formulár, vyber si spôsob platby a klikni na tlačidlo na konci formulára.
Ešte stále si nie si istý, či je to pre teba?
Pre koho to je
Tento záznam je určený pre finančných poradcov (sprostredkovateľov).
Jednoducho je pre tých, ktorí cítia, že by si chceli zvýšiť úspešnosť pri dohadovaní si stretnutia s klientom po telefóne.
Je určený tým, ktorí majú ten pocit, že by potrebovali niečo v telefonovaní zmeniť.
Je pre tých, ktorí už veľmi dlho používajú rovnaký scenár telefonovania.
Pre tých, ktorí chcú v praxi skutočne niečo na svojom telefonovaní zmeniť.
Pre tých, ktorí chcú telefonovať klientom prirodzene a chcú sa na telefonovanie tešiť, chcú byť motivovaní a chcú aby ich telefonovanie bavilo.
Ak si sa našiel v niektorej z týchto skupín, tak klikni na tlačidlo pod týmto textom a získaj svoj záznam z webinára.
Povedzme si na rovinu. Neviem pomôcť všetkým. Tu je prehľad ľudí, ktorým neviem pomôcť.
Pre koho to nie je
Pre ľudí, ktorí si chcú len pozrieť záznam a nechcú nič meniť a zavádzať do praxe.
Pre finančných poradcov, ktorí majú množstvo klientov, ktorí im telefonujú sami.
Pre tých, ktorí považujú telefonovanie klientom za prežitok, ktorý nefunguje.
Ak si sa našiel v jednej z týchto skupín, prosím nekupuj si tento záznam z webinára.
Neviem ti pomôcť.
Dovoľ mi ešte jednu malú otázku...
Pomôže to aj tebe?
Úprimne povedané - neviem.
Tieto veci fungujú mne a aj ľuďom, ktorí absolvovali moje školenia telefonovania.
Je možné, že budú fungovať aj tebe.
Je len jeden spôsob ako to zistiť. Klikni na tlačidlo pod týmto textom, vyplň objednávkový formulár a získaj okamžitý prístup k záznamu tohto webinára.
Najhoršie, čo sa ti môže stať je, že po dopozeraní záznamu zistíš, že si si ho predstavoval inak. Pošleš mi email na stankovsky@akademiauspechu.sk, ja sa ti ospravedlním a okamžite ti vrátim všetky peniaze, ktoré si investoval do záznamu webinára, do posledného centu.
Máš akékoľvek otázky?
Zabudol som na niečo?
Alebo ťa zaujíma niečo, čo som tu nespomenul?

Ak áno, tak nám prosím napíš email na stankovsky@akademiauspechu.sk alebo zavolaj na telefónne číslo +421 918 454 034. Dovoláte sa priamo mne.
Ak sa náhodou nedovoláte, počkajte zavolám vám späť, hneď ako to bude možné.