Ste obchodníkom a zaujíma vás ako predávať viac, ale nebaví vás stres z neustáleho získavania nových klientov?
Nechcete mať strach z toho, či zarobíte alebo nezarobíte budúci mesiac dostatok peňazí?
Radi by ste vykonávali svoju prácu bez stresu a pritom by ste chceli mať čas aj na ostatné veci, ktoré sú pre vás dôležité?
Chápem vás.
Je to úplne normálne, že sa v podnikaní striedajú lepšie a horšie obdobia.
Niekedy je to vinou ročného obdobia (letné prázdniny), niekedy tým, že jednoducho nevyjde nejaký obchod. (z dôvodu neovplyvniteľnej situácie z vašej strany)
Vtedy môže byť človek trochu sklamaný, hlavne keď urobil všetko správne.
Čo ak by sa len predsa dalo urobiť niečo, vďaka čomu by ste začali predávať viac a mali by ste istotu, že budúci mesiac určite zarobíte?
Bolo by to pre vás zaujímavé?
Pre mňa určite áno.
Toto video a článok som napísal na základe jedného podnetu z praxe.
Oslovil ma cez massenger jeden pán, pomenujme si ho napríklad Otakar.
Otakar ma žiadal o radu.
Pracuje v jednej z bánk a práca ho nebaví.
Písal mi, že musí byť na pokladni, ale on by rád pomáhal klientom s financiami.
Sedieť na pokladni a čakať na výber a vklad peňazí je pre neho nudné, demotivujúce a ešte k tomu má aj veľkú zodpovednosť.
Písal mi na základe toho, že by sa chcel posunúť vpred a začať radiť ľuďom s financiami.
U nich sú vraj možnosti obmedzené a trvalo by minimálne rok, kým by sa dostal k poradenstvu klientom.
Takto sa teda začala naša komunikácia, ale ja som vedel, kam to bude smerovať.
Otakar má dve deti a jediné, čo mu bráni začať podnikať ako finančný sprostredkovateľ je to, že nemá istotu príjmu.
Bol sa pýtať v jednej z poisťovní, kde by ho vzali a dali by mu aj fix.
Veď to poznáte.
Len som sa ho opýtal, či fixný plat je podmienený výkonom.
On odpovedal, že áno.
Takže až taká istota to nebola.
V skutočnosti sa nemusí jednať o Otakara, ktorý s podnikaním len začínal.
Môže sa prihodiť čokoľvek aj ostrieľanému obchodníkovi.
Môže prísť obdobie, kedy nevyjdu dva tri obchody a človek nezarobí.
No a čo bude nasledovať ďalší mesiac?
Možno ste to niekedy zažili.
Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?
Vtedy človek začne uvažovať nad tým, ako predávať viac a či by predsa len nebola dobrá aspoň aká taká istota príjmu.
Máte pravdu bola.
A práve preto som pre vás natočil video.
Stretli ste sa už s pojmom skalný klient?
Ak nie, tak si určite pozrite toto video až do konca.
Mne totiž rada z tohto videa veľmi pomohla a verím, že pomôže veľkému počtu obchodníkov.
Zaujíma vás, čo to znamená “skalný klient” a akým spôsobom môžete týmto získať istotu v podnikaní a začať predávať viac?
V tom prípade si pozrite toto krátke video až do konca: