Jedinečná technika, ktorá zabezpečí, že klienti už nikdy nebudú odkladať vaše stretnutia

Jedinečná technika, ktorá zabezpečí, že klienti už nikdy nebudú odkladať vaše stretnutia

Jedinečná technika, ktorá zabezpečí, že klienti už nikdy nebudú odkladať vaše stretnutia

Máte dobrý pocit zo svojej práce a zrazu začne zvoniť telefón a klienti začnú rušiť alebo prekladať vaše dohodnuté stretnutia?

Niekedy sa stáva, že sa ani neozvú a na schôdzku neprídu?

Aj napriek tomu, že ste odviedli perfektnú a kvalitnú prácu, tak pre klienta je dôležitejší iný program ako stretnutie s vami a neustále ho odkladajú?

Napr. hokejový zápas, pivo s priateľmi, pekné počasie…..

Nebaví vás  strachovať sa o to, či klient príde na schôdzku a či prebehne obchod?

 

Chápem vás. Prvý krát, keď sa mi to stalo, tak som si povedal, že to sa stáva.

Keď sa mi určité percento mojich schôdzok týždenne začalo presúvať, tak som si myslel, že to je bežné.

Preto som začal ešte tvrdšie pracovať a snažil som sa klientom dať ešte podrobnejšie informácie, ešte viac sa im venovať na stretnutí….

Výsledok bol rovnaký.

Keď som však zistil, že klienti si na iné stretnutia čas našli, začal som o sebe pochybovať a obviňovať sa, že niečo robím zle. Nie je to príjemný pocit.

 

Riešenie je úplne jednoduché.

 

V dnešnej dobe je klient viac zaneprázdnený, viac informovaný a má väčšie možnosti.

Na druhej strane, sa podľa môjho názoru zvýšila aj kvalita obchodníkov a poradcov.

Tí, ktorí myslia svoj biznis vážne, dbajú na kvalitu poskytovaných služieb.

Tým pádom je úplne prirodzené, že sa sústredia na to, aby klientovi poskytli čo najväčšiu pridanú hodnotu.

Často aj kvalitne prevedené stretnutie s veľkým prínosom pre klienta vyžaduje určité predajné schopnosti, ktoré pomôžu k hladšiemu uskutočneniu obchodu.

Začal som teda študovať, čím to je, že ľudia uprednostňujú niektoré stretnutia pred ostatnými.

 

V tomto článku vám ukážem jednoduchú techniku, ktorá zabezpečí, že klienti už nikdy nebudú odkladať vaše stretnutia.

 

Vyriešte podstatu problému, prečo  vzniká a úspech sa ihneď dostaví.

Na otázku, prečo to vzniká, je jednoduchá odpoveď.

Ak vám klienti odkladajú stretnutia, tak väčšinou je to preto, že nie sú dostatočne motivovaní k tomu, aby u vás nakúpili.

Položme si teda jednoduchú otázku.

Čo motivuje klientov, aby sa s vami stretli(aby u vás nakúpili)?

Je viac možností.

Dnes vám chcem napísať o jednej z nich.

Pre klientov je najväčšou motiváciou strach zo straty t. z. ak sa s daným obchodníkom nestretnem niečo stratím.(nejakú pridanú hodnotu) Niečo, čo ostatní majú a ja to mať nebudem, napr. konkurenčnú výhodu, pridanú hodnotu…

Ako sa tento stav dá navodiť?

Je to jednoduché a túto techniku používa veľmi veľa úspešných obchodníkov a dokonca aj firiem.

 

Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?

  • Pravdu o tom, čo konkrétne urobiť, aby ste začali získavať odporúčania na bonitnejšiu klientelu str.7
  • Ako dokáže jedno slovo výrazne zlepšiť úspešnosť pri získavaní odporúčaní str. 63
  • 100% fungujúci návod na to, ako predísť odpovedi „ja si to musím ešte rozmyslieť“ na žiadosť o odporúčania str. 75
  • Ako si pýtať odporúčania na stretnutí tak, aby som nevyzeral ako „trapko“ str. 91 .... a ešte oveľa viac....
Zaujímalo to už 0 ľudí

Technika len do a len pre

 

Jedinečný spôsob ako vyvolať u klienta potrebu je, že mu ponúknete nejakú pridanú hodnotu a obmedzíte ju napr. množstvom alebo časom alebo súčasne aj množstvom aj časom.

Niekedy túto techniku uplatňujú aj firmy, ktoré týmto dávajú svojim obchodníkom výhodu, ktorú môžu využiť pre predaji svojich produktov alebo služieb.

Napríklad pred nedávnom mi prišla na mail reklamná kampaň jedného realitného fondu:

 

 

Ak obmedzíte ponuku, automaticky sa do vášho slovníka dostáva táto technika a začnete ju pri klientovi používať.

Ak chcete tento úver využiť, treba sa poponáhľať, pretože je len pre a len do….

Tým pádom vyvoláte u klienta potrebu, aby začal konať.

Čo ale v prípade, že ste obchodník, ktorý práve nemá takúto možnosť?

 

Tak si ju jednoducho vytvorte.

Mne napríklad pomáhalo vo financiách, že som “zainvestoval” a vytvoril som si svoju kampaň.

Kampaň som si obmedzil na 1 týždeň.

Povedal som si, že prvým 10 mojim klientom dám zľavu pri vstupnom poplatku pri investícii vo výške 20%.

Automaticky sa do môjho slovníka pri obchodovaní dostali slová len pre mojich 10 klientov,  len dobudúceho týždňa, zľava z poplatku až 20%.

Vedel som, že na stretnutí určite nezostaneme s klientom len pri investíciách a hlavne, že spokojný klient mi prinesie odporúčania na ďalších klientov.

Prečítaj si článok Jedna rada, ktorá vám dokáže naštartovať odporúčania.

Znížil som si síce časť svojej provízie, ale z 10 klientov mi to prinieslo ďalších 20 klientov, ktorí o investíciách uvažovali, ale svoje rozhodnutie investovať odkladali.

 

Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?

  • Pravdu o tom, čo konkrétne urobiť, aby ste začali získavať odporúčania na bonitnejšiu klientelu str.7
  • Ako dokáže jedno slovo výrazne zlepšiť úspešnosť pri získavaní odporúčaní str. 63
  • 100% fungujúci návod na to, ako predísť odpovedi „ja si to musím ešte rozmyslieť“ na žiadosť o odporúčania str. 75
  • Ako si pýtať odporúčania na stretnutí tak, aby som nevyzeral ako „trapko“ str. 91 .... a ešte oveľa viac....
Zaujímalo to už 0 ľudí

Klientovi hovorte vždy pravdu

 

Samozrejme, že som zástanca toho, že klientovi sa má hovoriť pravda.

 

Preto, ak si vytvoríte takúto kampaň, tak je dôležité ju aj dodržať.(prípadne môžete kampaň opakovať, ale s časovým odstupom, nie je totiž cieľom znižovať si províziu)

 

Na mojich školeniach sa stretávam s mnohými obchodníkmi a manažérmi, ktorí si potrpia na kvalitnú prácu a aj napriek tomu dosiahnutie výsledkov ich stojí veľa síl.

 

Po zaradení tejto techniky a osvojení si používania spojení len pre a len do, či už v telefonáte alebo na osobných stretnutiach spôsobila raketový vzostup ich obchodníckej dráhy.

 

Ako dôkaz si môžete pozrieť výsledky obchodníckych tréningov:

 

 

Viac info o tréningoch nájdete tu: Tréningové programy

Používanie tejto techniky v praxi spôsobí, že sa vám prestanú presúvať obchodné stretnutia, zrýchli sa vám proces realizovania obchodu a budete prekvapení, že vás začnú klienti presviedčať o tom, aby ste si na nich do stanoveného termínu našli čas.

 

Čo myslíte? Stojí to za to vyskúšať a používať takúto techniku v praxi?

 

Budem rád, keď sa podelíte v komentári o tom, v čom vám táto rada pomohla.

 

Ak sa Vám článok páčil dajte mu like a zdieľajte ho na sociálnych sieťach, aby dokázal pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudí.

Dobrý deň, volám sa Peter Stankovský a som trénerom obchodných a manažérskych zručností Pomáham finančným poradcom dosahovať nadpriemerné výsledky v predaji. Svoje skúsenosti som nadobudol počas svojej 15 ročnej praxe v priamom predaji a na viacerých manažérskych postoch. Po štyroch rokoch, v ktorých som patril medzi najlepších predajcov, som dostal šancu viesť viacero tímov predajcov, a mojou manažérskou úlohou bolo vybudovať úspešné fungujúce tímy s kvalitnými predajnými výsledkami. Po prvých úspechoch v manažovaní sa mi vedenie ľudí k úspechu stalo záľubou. Preto sa posledných 8 rokov aktívne venujem trénovaniu finančných poradcov. Za túto dobu som vyškolil viac ako 1000 finančných poradcov s viac ako 100% nárastom produkcie, ktoré dosiahli už v prvých dvoch mesiacoch.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobné údaje budú použité iba pre účely spracovania tohto komentára. Zásady spracovania osobných údajov