Stáva sa občas, že sa vám do telefonovania klientom veľmi nechce?
Pred začiatkom telefonovania si radšej dáte 4 kávy a zamestnáte sa inými úlohami iba preto, aby ste mohli telefonovanie odložiť?
Potrebujete telefonovanie vo vašom biznise a chceli by ste byť na telefonovanie viac motivovaný?
Chápem vás.
Telefonovanie je väčšinou jednou z najneobľúbenejších disciplín obchodníkov 🙂
Často je to len preto, že vás manažéri, alebo teoretický školitelia naučia to, ako byť z telefonovania demotivovaný.
Totiž motivácia a to správne naladenie, majú obrovský dosah aj na úspešnosť samotného telefonovania.
Ja osobne sa veľmi teším ak zvládnem nejakú výzvu.
Aj väčšina ľudí má rado, ak dosiahnu v určitej oblasti víťazstvo.
Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?
Pocit víťazstva je totiž nákazlivý. 🙂
Čo bude chcieť urobiť človek, ktorý jeden krát zvíťazí? Bude chcieť znovu zažiť pocit víťazstva.
Ako to súvisí s telefonovaním a ako sa týmto spôsobom dá zariadiť to, aby ste sa na telefonovanie tešili, sa dozviete v tomto videu:
Kliknite na link a zistite, Ako telefonujú najlepší obchodníci v 21. storočí
Ak sa vám video páčilo dajte mu LIKE a zdieľajte ho na sociálnych sieťach tak, aby mohlo pomôcť čo najväčšiemu počtu obchodníkov, ktorí chcú byť úspešní v telefonovaní.