Ako získať nových zákazníkov z internetu?

Ako získať nových zákazníkov z internetu

Ako získať nových zákazníkov z internetu

Ste už unavený z toho, že musíte neustále telefonovať klientom?

Nechcete telefonovať na studené kontakty (ľuďom, ktorých nepoznáte?)

Robíte kvalitnú prácu a nebaví vás o tom na každom stretnutí presviedčať klienta?

Klienti vám nasľubujú odporúčania, ale keď na to príde tak „skutek utek“ 🙁

 

Prijali by ste viac nových klientov a nevadilo by vám, keby vám volali sami?

 

Keď vám poviem, že sa pár kliknutiami môžete dostať k vedomostiam, vďaka ktorým som za necelý mesiac získal 7 úplne nových klientov a 400 kontaktov do databázy, urobíte tak?

Ale o tom píšem nižšie…

Úplne vám rozumiem.

Aj ja som vždy hľadal iné možnosti získavania klientov než zo studených kontaktov.

Vždy som hľadal možnosti ako dosiahnuť to, aby mi klienti volali sami.

 

Vedel som, že jedna z možností je v internete

 

No musím sa priznať, že som pravdepodobne jeden z vás.

Som úplný technický antitalent. Donedávna som s počítačom nebol až taký veľký kamarát. Predstava, že si mám sám vytvoriť web a využívať sociálne siete ma doslova desila.

Viete si predstaviť tie pocity, keď som mal poslať môj prvý email?

Našťastie som našiel úspešných ľudí, ktorí mi s tým ochotne pomohli.

No to už trošku predbieham, poďme pekne po poriadku.

 

Nevzdal som sa a preto som začal vyhľadávať a študovať veci od ľudí, ktorým to už funguje. 

 

Väčšinou som si stiahol e-booky a videá, ktoré boli zdarma na túto tému. Absolvoval som aj niekoľko platených online kurzov.

Všade som sa dozvedel jednoduché návody.Tak som si povedal, že to vyskúšam.

Ak totiž počúvate rady od ľudí, ktorým to funguje a budete robiť to čo vám v kurzoch hovoria, tak budete mať aj rovnaké výsledky.

Na moje prekvapenie som zistil, že to nie je až také zložité.

 

V tomto článku vám ukážem ako získať nových zákazníkov z internetu

 

Na internete to väčšinou funguje tak ako v reálnom živote.

Je dôležité si zadefinovať, čo očakávate od vášho pôsobenia na internete.

Mojim cieľom bolo získať nových klientov. Aké sú tie vaše ciele?

Kto je vaša cieľová skupina? (alebo akých klientov chcete získať?)

Toto sú dve kľúčové otázky, ktoré rozhodli o mojom úspechu na internete.

To, čo je najťažšie, je získať si dôveru klienta. Tak ako na osobnom stretnutí, tak aj na internete.

 

Ako na to?

 

Návod je jednoduchý.

Vžite sa do myslenia vašich klientov a položte si otázku: aký problém najčastejšie riešia vaši klienti?

Ak toto máte zodpovedané, tak všetko ostatné vychádza zo stratégie, ktorú si zvolíte.

 

Štatistika hovorí, že až 80 % klientov, ktorých získate, sa pre vás rozhodnú až po 6. oslovení.

 

Je to proste tak, že najprv si vás klienti musia overiť než vám začnú dôverovať.

Samozrejme, že je dôležité, aby ste klientov oslovovali vždy iným spôsobom a hlavne s kvalitnými informáciami (radami).

V mojom prípade som vedel, čo chcem.

 

Boli ale oblasti, s ktorými som potreboval pomôcť

Preto som oslovil Petra Čelka.

Peter je totiž skutočný expert na zvyšovanie predajov pomocou Facebooku.
Na našom stretnutí sme si spoločne stanovili jednoduchú stratégiu.

Rozhodli sme sa pre mesačnú kampaň.

 

Napísal som ebook, ktorý riešil najväčší problém mojich cieľových klientov.

Nazval som ho 5 vecí, ktoré zásadne ovplyvňujú úspech obchodníka v telefonovaní.

Ebook som začal propagovať na svojej facebookovej stránke – Akadémia úspechu.

 

Potenciálni klienti, ktorí o tieto informácie mali záujem, mi zanechali svoj emailový kontakt.

 

Následne som týmto klientom napísal a poslal 3 články, v ktorých som im dal ešte podrobnejšie rady k danému problému.

Začal som budovať náš vzájomný vzťah, ohrievať tieto nové kontakty.

 

Je to veľmi jednoduché, ak viete ako na to

 

Peter mi navrhol, ako podporiť celú stratégiu reklamou na FB.

Pre predstavu jeden deň takejto reklamy ma stál 1 Euro.

V poslednej fáze som poslal 4 predajné emaily na klientov, ktorí mali záujem o ebook.

Výsledky boli úžasné.

 

Za mesiac som získal 98 nových likov na FB, viac ako 400 emailových adries kontaktov do databázy a čo je najdôležitejšie 7 úplne nových neznámych platiacich klientov.

 

Keby ste aj vy dosiahli takéto výsledky, rýchlo a ľahko, čo by to pre vás znamenalo?

Ako by ste sa pri tom cítili? No, nie je to skvelé? Ako prežívate pocity radosti vy?

Vidíte, ako účinne funguje webová stránka v spojení so sociálnymi sieťami, keď poznáte tie správne systémy?

 

 

Odozva po kampani

 

Čo však nastalo po tom je ešte lepšie.

Každé dva týždne posielam článok svojim klientom a už hneď ďalší mesiac sa mi začali postupne ozývať klienti, ktorí ma žiadali o radu a ktorí chcú so mnou spolupracovať.

 

Práve preto si myslím, že internet je jeden z nástrojov, ktorí vám zabezpečí, že zarobíte viac a budete pracovať menej.

 

Toto všetko sa mi podarilo na základe toho, že mám webovú stránku a FB. No je to len jedna zo základných techník, ako získavať klientov z internetu.

 

Viac takýchto techník rozoberá jeden z najväčších odborníkov na internet v ČR Pavel Fara.

Je to jeden z ľudí, vďaka ktorým som rozbehol svoje podnikanie na internete.

Na Pavlovi som mal vždy rád to, že sa snaží zjednodušovať veci tak, aby mohol na internete začať podnikať úplne každý.

Väčšinou sa zameriava na finančných poradcov, obchodníkov a manažérov.

 

Ako mi Pavel Fara pomohol?

 

Pamätám si, že na základe jeho rád som si dokázal spraviť web za dve hodiny. A to som o tom ako si spraviť web skoro nič nevedel.(priznávam 2x som zavolal aj na podporu 🙂 )

 

Pavel je spoluautorom najúspešnejšieho kurzu “Radosť z prodeje”, tvorcom e-konzultanta, ktorý pomáha finančným poradcom založiť si svoj web a servisovať svojich klientov a digitálneho obchodníka – vďaka ktorému si dokáže vytvoriť web každý jeden z nás aj napriek tomu, že nemá žiadne skúsenosti s tvorbou webu.

 

Je to človek, ktorý na internete toho dosiahol veľa.

Vždy som čerpal a počúval rady od tých najlepších, a preto som počúval rady, ktoré mi dával.

Preto som veľmi rád, že Pavel rozšíril svoje podnikanie aj na Slovensko.

Aj vďaka tomu si teraz dokážete aj vy spraviť webovú stránku v priebehu niekoľkých minúť.

Ak chcete spoznať jednoduchý návod ako získať klientov z internetu, tak si viac prečítajte tu: Ako získať klientov a odporúčania z internetu.

Ak chcete získavať klientov z internetu, využívajte všetky rady, ktoré sú dostupné.

Je to výborný pocit, ak vám niekto zavolá a požaduje vaše služby. Stojí za to pracovať na svojich cieľoch.

 

Dúfam, že vám tento článok pomohol. Ak sa vám páčil dajte mu Like a Zdieľajte ho na sociálnych sieťach tak, aby pomohol čo najväčšiemu počtu ľudí.

Dobrý deň, volám sa Peter Stankovský a som trénerom obchodných a manažérskych zručností Pomáham finančným poradcom dosahovať nadpriemerné výsledky v predaji. Svoje skúsenosti som nadobudol počas svojej 15 ročnej praxe v priamom predaji a na viacerých manažérskych postoch. Po štyroch rokoch, v ktorých som patril medzi najlepších predajcov, som dostal šancu viesť viacero tímov predajcov, a mojou manažérskou úlohou bolo vybudovať úspešné fungujúce tímy s kvalitnými predajnými výsledkami. Po prvých úspechoch v manažovaní sa mi vedenie ľudí k úspechu stalo záľubou. Preto sa posledných 8 rokov aktívne venujem trénovaniu finančných poradcov. Za túto dobu som vyškolil viac ako 1000 finančných poradcov s viac ako 100% nárastom produkcie, ktoré dosiahli už v prvých dvoch mesiacoch.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobné údaje budú použité iba pre účely spracovania tohto komentára. Zásady spracovania osobných údajov