Aj vy sa chcete stať úspešným obchodníkom?
Hľadáte cesty ako si obchodné stretnutie zjednodušiť tak, aby ste čo najviac predávali?
Máte pocit, že na to, aby ste predali potrebujete vynaložiť veľa námahy?
Chceli by ste, aby vaši klienti pochopili dôležitosť vašich produktov(služieb) a začali si ich kupovať?
Chcete do obchodného stretnutia vniesť jednoduchosť a efektivitu?
Rozumiem vám.
Ktorý obchodník by to nechcel 🙂
Mňa tiež zaujíma ako predávať jednoduchšie a efektívnejšie a napríklad zvýšiť svoje predaje aj o 100%?.
Preto často študujem techniky psychológie predaja.
Psychológia predaja sa zaoberá tým, ako ľudský mozog reaguje na rôzne podnety a vety, ktoré hovoríme.
Nejde o to, aby ste človeka manipulovali. Ide o to, že nasmerujete je rozmýšľanie určitým smerom tak, aby sa mohol
rozhodnúť o kúpe bez zbytočných negatívnych vplyvov.
Myslíte si, že to nefunguje, že nezáleží na tom, čo a ako poviete?
Je to jednoduchý príbeh.
To, že tento predavač na mňa vyskúšal predajnú techniku nebolo spôsobené tým, že by to študoval.
Bol len dobrým obchodníkom. Robil to prirodzene.
Bolo však na prvý pohľad jasné, že bol v predaji úspešnejší ako ostatní.
Pochopil som to aj z toho, že mal na starosti zaúčanie nového zamestnanca.
Ak si myslíte, že nie ste rodený obchodník, nebojte sa. Ak budete používať techniky psychológie predaja, budete rovnako úspešný ako tí najlepší obchodníci.
Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?
Keď som sa dostal k mäsu, tak som požiadal o jeden kus karé.
Dostal som dve otázky za sebou. Obidve boli z kategórie nečakaných.
Prečo ste sa rozhodli kúpiť si karé? Budete niečo konkrétne variť?
Ja som odpovedal, že nie. Videl som len z diaľky pekný kus mäsa.
Väčšinou sa stáva, že predavač položí otázku: Ešte niečo? Alebo Je to všetko?
Poznáte to 🙂
A teraz to príde.
Tento predavač však spravil niečo úplne iné.
Namiesto otázky použil takzvanú výzvu k akcii. „V tom prípade si kúpte krkovičku.“
Dal mi jednoduchý príkaz 🙂
Čo som urobil?
Pozrel som sa na krkovičku a videl som veľmi pekné mäso, tak som povedal OK. 🙂
Namiesto samotného kila karé som odchádzal aj s kilom krkovičky.
Samozrejme, že sa obchodník hneď opýtal, či ju chcem vykostiť, trochu zažartoval, spýtal sa, či ešte niečo môže ponúknuť a zaželal mi pekný deň.
Ja som bol nadmieru spokojný a mal som dobrý pocit.
Možno sa čudujete prečo vám to opisujem na príklade mäsa. Možno si myslíte, že vo vašom prípade sa to nedá použiť.(veď predsa nepredávate mäso :-))
Čo tak z oblasti telefonovania, obchodného stretnutia alebo komunikácie na internete?
Ak vás to zaujíma dočítajte článok až do konca.
Táto technika sa využíva veľmi veľa v online svete, teda na internete. Odborne sa to volá call to action(výzva k akcii).
Vyzývajte ľudí, aby niečo urobili a väčšina z nich to aj urobí.
Napríklad: akú formuláciu používate na konci telefonického rozhovoru?
Môžeme sa stretnúť v ……
Čo tak použiť: Stretnime sa v …..
Pripadne, ak sa vám to takto nehodí, tak použite: Poďme sa stretnúť v ….
K čomu vyzývate klienta? K tomu, aby ste sa stretli.
Čo bude výsledkom? Stretnutie 🙂
Ak vás zaujíma 5 vecí, ktoré zásadne ovplyvňujú úspech obchodníka v telefonovaní stiahnite si ZDARMA ebook tu >>>
Už ste zažili komplikovaného klienta, s ktorým sa neviete na niečom dohodnúť?
Tak vyskúšajte začať vetu: Dohodnime sa ……
Prípadne ho k dohode vyzvite: Poďme sa dohodnúť……
K čomu smerujete a vyzývate klientov mozog? – k dohode 🙂
Ak to tak urobíte, viete čo bude výsledkom? Dohoda.
Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?
Ak si všimnete, tak takmer v každom článku je príkaz na to, čo máte robiť.
Napríklad:
Prečítajte si môj ďalší článok s názvom……..
Nespôsobí to, že všetci kliknú na ten odkaz. Ale veľké percento ľudí to urobí.
Napríklad, poďme sa pozrieť na to, ako fungoval môj odkaz na stiahnutie ebook-u v článku ako získať nových zákazníkov z internetu.
V septembri čítalo tento článok 407 ľudí.
60 z nich kliklo na tento odkaz na môj ebook 5 vecí, ktoré zásadne ovplyvňujú úspech obchodníka v telefonovaní
a 47 z nich sa rozhodlo mi nechať svoju emailovú adresu.
Čo by sa stalo, ak by som tam nemal výzvu k akcii?
Mal by som o 47 emailových adries na mojich potenciálnych zákazníkov vo svojej databáze menej.
Tak ako ste si všimli v tomto príklade výzva k akcii nespôsobí, že úplne všetci urobia to, čo im poviete, ale podstatná časť ľudí áno 🙂
Touto jednoduchou zmenou v komunikácii môžete okamžite zvýšiť úspešnosť vašich obchodných stretnutí a predajov aj o 100%.
Zaujímajú vás aj ďalšie tipy ako získať klientov z internetu? Stačí len kliknúť na tento odkaz: získať tipy zdarma
Tak čo, stojí to za vyskúšanie?
Ak sa vám článok páčil, dajte mu like a zdieľajte ho na sociálnych sieťach, aby mohol pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudí.