Je súčasťou vašej práce telefonovanie klientom?
Rozmýšľate nad tým, ako budete v telefonovaní ešte úspešnejší?
Najväčší podiel na úspechu v telefonovaní má väčšinou príprava.
Aj napriek tomu, že sa svedomito pripravujete na telefonovanie, niekedy môžete cítiť, že to nie je úplne to “pravé orechové” 🙂
Nie je to vaša vina.
Často je to len o tom, že vás nikto neupozornil na niektoré maličkosti, ktoré majú zásadný vplyv na úspech v telefonovaní.
Niekedy stačí len niečo upraviť, prípadne úplne vypustiť a úspech v telefonovaní sa dostaví.
Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?
Ak sa vám toto video páčilo dajte mu Like a Zdieľajte ho na sociálnych sieťach, aby pomohlo, čo najväčšiemu počtu obchodníkov.