Myslíte si, že aj predstavenie je súčasť prvého dojmu?
Chceli by ste, aby vám ľudia ešte viac dôverovali?
Chcete, aby vás ľudia považovali za odborníka v tom, čo robíte?
Chápem vás.
Ak ste si odpovedali aspoň na jednu otázku áno, tak video pod týmto článkom je práve pre vás.
Dobrý prvý dojem, dôvera a vnímanie človeka ako odborníka sú dobrým základom k tomu, aby sa na vás začali ľudia obracať. (ako klienti, alebo spolupracovníci)
Stretli ste sa už niekedy s tým, že sa vás niekto na začiatku rozhovoru opýtal otázku: Čo robíte?
Ako odpovedáte na túto otázku?
Prispôsobujete odpoveď podľa toho kto sa vás pýta?
Myslím si, že v odpovedi na túto jednoduchú otázku je obrovský potenciál na získanie nového klienta alebo spolupracovníka.
Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?
Niekedy sa jedná o jednu alebo dve vety.
Preto je dobré vedieť, ako sa efektívne predstaviť tak, aby ste práve túto vašu cieľovú skupinu dokázali zaujať.
Väčšina ľudí, ktorá sa dokáže predstaviť a predať svoju pridanú hodnotu v jednej vete má jasno, akým smerom sa chce uberať.
Neustálym opakovaním takéhoto efektívneho predstavenia si vytvárajú značku odborníka v danej oblasti.
Zdanlivo jednoduchá vec má svoje úskalia.
Preto vám v tomto videu ukážem 3 najzávažnejšie chyby, ktoré robia podnikatelia pri predstavení seba a svojej pridanej hodnoty.
Video bolo natočené formou webinára ako bonus pre platiacich účastníkov mojich kurzov.
Ak chcete, aby ste ušetrili 50% vášho času, tak pri prehrávaní kliknite na nastavenia(ozubené kolečko) a vyberte možnosť rýchlosť a kliknite na 2.
pokračovanie článku je pod videom
Opýtajte sa ľudí z vášho okolia otázku, čo si myslia, že robíte.
Opýtajte sa to rodinných príslušníkov, známych, kolegov, klientov….
Ak dostanete približne rovnakú odpoveď a je to to, v čom si chcete budovať “punc” odborníka, tak je všetko v poriadku.
Je však skutočne možné, že sa dozviete zaujímavé informácie. 🙂
Dajte mi vedieť ako vám toto video pomohlo.
Ak sa vám článok páčil dajte mu LIKE a zdieľajte ho na sociálnych sieťach tak, aby pomohol čo najväčšiemu počtu ľudí.