Dávate si záležať na tom, aby ste na obchodnom stretnutí spravili pozitívny prvý dojem?
Myslíte si, že dobrý začiatok obchodnej schôdzky môže ovplyvniť celkový jej výsledok?
Zaujíma vás, ako sa dá tento dobrý začiatok ešte lepšie umocniť?
Ak ste si odpovedali aspoň na jednu z otázok, tak tento článok je určený priamo vám.
Ja viem, že už väčšina obchodníkov si dáva záležať na tom, aby urobila dobrý prvý dojem.
Je to totiž kľúč k tomu, aby vám váš klient začal dôverovať.
Väčšinou sa hovorí o tom, že keď uvidíte prvý krát človeka, tak začínate na ňom vyhodnocovať 70 až 80 znakov v priebehu pár sekúnd.
Výsledkom hodnotenia je buď: je mi sympatický, alebo nie je.
Preto sa dočítate o tom, že je dobré pozitívne vplývať na všetky zmysly klienta ako je zrak, čuch, sluch, hmat a keď sa dá, tak aj na chuť.
Preto v začiatkoch väčšina ľudí sa sústredí na to:
Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?
Čo sa mi však v poslednej dobe viackrát potvrdilo, zabúda sa na to, čo môže všetky tieto náročné prípravy zmariť alebo naopak posilniť.
Preto som pre vás natočil video s názvom ako úspešne naštartovať obchodné stretnutie.
Stačí len kliknúť na video a dozviete sa viac.
Vyskúšajte túto odpoveď aspoň raz a napíšte mi do komentárov s akými reakciami ste sa stretli.
Dúfam, že sa vám video páčilo.
Zdieľajte ho na sociálnych sieťach, aby mohlo pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudí.