Vyskúšajte tieto overené triky, ktoré výrazne zlepšia váš prejav pri telefonovaní

Ako zlepšiť prejav pri telefonovaní

Ako zlepšiť prejav pri telefonovaní

Ak telefonujete klientom, je dôležité nielen to, čo hovoríte do telefónu, ale aj to, ako to poviete.

Teraz ste sa asi nedozvedeli žiadnu prevratnú novinku 🙂

Je však veľmi dôležitým faktom to, že tým, že sa pri telefonovaní s klientom nevidíte, stúpne dôležitosť vášho prejavu (ako hovoríte slová do telefónu) dvojnásobne.

Poznáte ten pocit, keď chcete na sebe pracovať, ale niektoré veci sú vám natoľko trápne a nepríjemné, že to radšej nerobíte?

Napríklad sa vám už stalo, že ste sa chceli zlepšiť v telefonovaní a spätnú väzbu vám dával niekto, kto stál pri vás.

Aký to bol pocit?

Samozrejme, ak to zvládnete, tak spravíte obrovský krok vpred (samozrejme ak dostanete kvalitnú spätnú väzbu)

Nie však každý sa pri takomto druhu spätnej väzby cíti príjemne a niekedy dokonca robí a hovorí veci úplne inak, ako by to robil za normálnych okolností.

 

Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?

  • Pravdu o tom, čo konkrétne urobiť, aby ste začali získavať odporúčania na bonitnejšiu klientelu str.7
  • Ako dokáže jedno slovo výrazne zlepšiť úspešnosť pri získavaní odporúčaní str. 63
  • 100% fungujúci návod na to, ako predísť odpovedi „ja si to musím ešte rozmyslieť“ na žiadosť o odporúčania str. 75
  • Ako si pýtať odporúčania na stretnutí tak, aby som nevyzeral ako „trapko“ str. 91 .... a ešte oveľa viac....
Zaujímalo to už 0 ľudí

Ak ste si takéto niečo prežili a nie je vám to príjemné, nebojte sa, nie je to vaša chyba.

Je to úplne prirodzená reakcia nášho tela.

Niekedy je to preto, že človek mohol mať nejakú negatívnu skúsenosť v minulosti.

Či už v minulých pokusoch pri telefonovaní, alebo dokonca až z detstva.

Mohlo sa stať že nejaký dospelý človek(možno aj učiteľ) vás okríkol alebo strápnil pred ostatnými práve v momente, keď ste niečo nevedeli, alebo vás kontroloval tak, že len neustále hľadal chybu na tom, čo robíte.

Toto všetko si náš mozog pamätá, a preto keď sa dostanete do podobnej situácie, tak sa môžete dostať  do nepríjemných pocitov ako v minulosti.

Pre niekoho je to len o tom, že je to pre neho stresujúca situácia, ktorú nechce opäť zažiť.

Ak sa chceš naučiť  telefonovať tak aby si mal 40% – 50% úspešnosť dohodnutých schôdzok klikni tu: Telefonovanie s radosťou

 

V tomto článku vám ukážem ako zlepšiť prejav pri telefonovaní pomocou dvoch trikov (hlavne bez stresu) 🙂

 

Ako teda ale zlepšiť svoj prejav pri telefonovaní bez toho, aby vám niekto dýchal na krk?

Existujú totiž dva jednoduché triky, vďaka ktorým to zvládnete aj úplne sami.

Viac o tom vám poviem v krátkom videu s názvom: Overené triky, ktoré výrazne zlepšia váš prejav pri telefonovaní

Napíšte mi do komentárov, čo práve vám pomáha pri telefonovaní

Ak sa vám článok páčil dajte mu LIKE a zdieľajte ho na sociálnych sieťach tak, aby mohol pomôcť čo najväčšiemu počtu obchodníkov.

Dobrý deň, volám sa Peter Stankovský a som trénerom obchodných a manažérskych zručností Pomáham finančným poradcom dosahovať nadpriemerné výsledky v predaji. Svoje skúsenosti som nadobudol počas svojej 15 ročnej praxe v priamom predaji a na viacerých manažérskych postoch. Po štyroch rokoch, v ktorých som patril medzi najlepších predajcov, som dostal šancu viesť viacero tímov predajcov, a mojou manažérskou úlohou bolo vybudovať úspešné fungujúce tímy s kvalitnými predajnými výsledkami. Po prvých úspechoch v manažovaní sa mi vedenie ľudí k úspechu stalo záľubou. Preto sa posledných 8 rokov aktívne venujem trénovaniu finančných poradcov. Za túto dobu som vyškolil viac ako 1000 finančných poradcov s viac ako 100% nárastom produkcie, ktoré dosiahli už v prvých dvoch mesiacoch.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobné údaje budú použité iba pre účely spracovania tohto komentára. Zásady spracovania osobných údajov