Jednou z najdôležitejších tém na tréningoch telefonovania je téma: Ako zvládať námietky?
Je to preto, pretože často práve táto časť (zvládanie námietok) je práve to, čo stojí medzi úspechom a neúspechom v telefonáte.
Preto sa stáva, že obchodníci pripisujú práve tejto téme obrovskú dôležitosť.
Musím povedať, že majú pravdu.
Je totiž veľmi pravdepodobné, že obchodník skoro v každom telefonáte nejakú námietku dostane.
Preto je dobré byť na zvládanie námietok veľmi dobre pripravený.
Môžno to poznáte.
Čím väčšiu dôležitosť niečomu pripisujeme, tým sme viac nervózny a pod stresom, keď ju máme ísť robiť.
Ak sa vám to stáva, je to prirodzené. Je to preto, pretože ste zodpovedný.
Mám pre vás výbornú správu.
Na základe prieskumu som zistil, že klienti nové námietky na tento rok nevymysleli.
Väčšinou je to o tom istom. 🙂
Veď to poznáte: nemám čas,nemám záujem, nič nepotrebujem, už mám svojho poradcu….
Prečo je to dobrá správa?
Stačí si totiž osvojiť určitý systém zvládania námietok a ten dodržiavať.
Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?
Samozrejme žiadny systém nezaručí, že po jeho použití sa s vami všetci 100% stretnú, ale výrazným spôsobom sa vám zvýši úspešnosť dohodnutých stretnutí.
Práve preto, aby ste videli konkrétny systém, natočil som pre vás krátke video s názvom: Ako zvládať námietky bez stresu a s radosťou.
Toto video bolo súčasťou kurzu Zaži úspech v nábore – preto sa hovorí zo začiatku o náboroch.
Princíp zvládania námietok je však rovnaký aj pri obchodných telefonátoch.
Dúfam, že vám video pomohlo.
Napíšte mi do komentárov, čo vám najviac pomáha pri zdolávaní námietok.