6 krokov, vďaka ktorým budete pracovať efektívnejšie

ako pracovať efektívnejšie

ako pracovať efektívnejšie

Už dávno neplatí, že úspešnými sa stávajú tí, ktorí pracujú veľa a tvrdo. Skutočne úspešným je človek, ktorý sa naučí pracovať menej, ale o to chytrejšie a efektívnejšie.

Aj vy si často hovoríte, že máte málo pláce za veľa práce?

Sťažujete sa v duchu, že nič nestíhate a pre povinnosti nemáte čas na súkromný život a záľuby?

Základom je pozitívne myslenie, odhodlaný prístup a hlavne, nechcieť len úspech a peniaze, ale aj spokojnosť a šťastie.

To dosiahnete vtedy, keď sa naučíte plniť si povinnosti efektívne, začnete sa koncentrovať na prácu a bokom dáte v tom čase všetko ostatné, čo by vás mohlo rozptyľovať.

 

Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?

  • Pravdu o tom, čo konkrétne urobiť, aby ste začali získavať odporúčania na bonitnejšiu klientelu str.7
  • Ako dokáže jedno slovo výrazne zlepšiť úspešnosť pri získavaní odporúčaní str. 63
  • 100% fungujúci návod na to, ako predísť odpovedi „ja si to musím ešte rozmyslieť“ na žiadosť o odporúčania str. 75
  • Ako si pýtať odporúčania na stretnutí tak, aby som nevyzeral ako „trapko“ str. 91 .... a ešte oveľa viac....
Zaujímalo to už 0 ľudí

 

OSVOJTE SI TÝCHTO 6 ZÁSAD EFEKTIVITY PRÁCE

  • Určte si, koľko hodín chcete stráviť pri práci

Majte na pamäti, že váš mozog potrebuje oddych a regeneráciu rovnako, ako vaše telo.

V práci netrávte viac ako 5 dní v týždni po 8 a pol hodín.

Ak tento limit budete dlhodobo prekračovať, výsledky vašej práce budú pravdepodobne len dočasné. Ak sa chcete rozvíjať a dosiahnuť dlhodobé ciele, musíte si zachovať pevné fyzické aj duševné zdravie a spokojné zázemie.

prečítajte si článok: ako zvládnuť váš timemanagement, alebo jednoduchá rada od úspešného podnikateľa

 

  • Podrobte si vypíšte, čo robíte v čase, ktorý ste si vyhradili na prácu

Tento krok sa vám môže zdať otravný a zbytočný, ale ak sa do toho pustíte, neoľutujete.

Snažte sa pripraviť si zoznam čo najpodrobnejšie.

Šoférujem, venujem sa administratíve, som na stretnutí s klientom, vybavujem poštu, pripravujem zmluvy, faktúry…

Alebo prihlásil som sa na sociálnu sieť, hľadám podnik na narodeninovú oslavu, kliknem sa vtipné video, čo mi poslal kamarát. Aké činnosti sa objavujú na vašom zozname? Vyškrtnite všetko, čo s prácou nesúvisí a možno si povinnosti splníte o dve hodiny skôr.

prečítajte si ebook: Jednoduchá rada z praxe, ktorá raketovo naštartuje váš timemanagement

 

  • Odpovedzte si na otázku, kým ste?

Manažér? Obchodník? Realitný maklér? Vodič z povolania? Stavbár? Grafik? Fotograf?

Aby ste mohli efektívne pracovať, musíte vedieť, kým presne ste.

Iné činnosti sú dôležité pre manažéra, iné pre obchodníka…..

 

Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?

  • Pravdu o tom, čo konkrétne urobiť, aby ste začali získavať odporúčania na bonitnejšiu klientelu str.7
  • Ako dokáže jedno slovo výrazne zlepšiť úspešnosť pri získavaní odporúčaní str. 63
  • 100% fungujúci návod na to, ako predísť odpovedi „ja si to musím ešte rozmyslieť“ na žiadosť o odporúčania str. 75
  • Ako si pýtať odporúčania na stretnutí tak, aby som nevyzeral ako „trapko“ str. 91 .... a ešte oveľa viac....
Zaujímalo to už 0 ľudí

 

  • Vytipujte si aktivity, ktoré vám prinesú najväčší zisk

Tie si zapíšte a zakrúžkujte. V prípade obchodníka to sú predajné stretnutia, oslovovanie nových klientov.

Ak ste vodič z povolania platený podľa kilometrov, najväčší zisk vyprodukujete vtedy, keď šoférujete.

  • Do 80 percent vášho pracovného času si naplánujte tie aktivity, ktoré ste si zakrúžkovali
  • Na ostatné aktivity vám stále ostáva 20 percent vášho času.                                                                                                            Vytvorte si systém na to, ako v tomto čase zvládnete ostatné činnosti, ktoré nemáte zakrúžkované.

 

Túto techniky používam aj na mojich školeniach.

 

Vďaka tejto technike moji klienti dosahujú skoro až neuveriteľné výsledky. Pozrite si aké:

 

Viac o tom na akých tréningoch sa môžeme osobne stretnúť sa dozviete tu: Info o tréningoch >> 

Ak sa vám článok páčil dajte mu like a zdieľajte ho na sociálnych sieťach, aby dokázal pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudí.

Dobrý deň, volám sa Peter Stankovský a som trénerom obchodných a manažérskych zručností Pomáham finančným poradcom dosahovať nadpriemerné výsledky v predaji. Svoje skúsenosti som nadobudol počas svojej 15 ročnej praxe v priamom predaji a na viacerých manažérskych postoch. Po štyroch rokoch, v ktorých som patril medzi najlepších predajcov, som dostal šancu viesť viacero tímov predajcov, a mojou manažérskou úlohou bolo vybudovať úspešné fungujúce tímy s kvalitnými predajnými výsledkami. Po prvých úspechoch v manažovaní sa mi vedenie ľudí k úspechu stalo záľubou. Preto sa posledných 8 rokov aktívne venujem trénovaniu finančných poradcov. Za túto dobu som vyškolil viac ako 1000 finančných poradcov s viac ako 100% nárastom produkcie, ktoré dosiahli už v prvých dvoch mesiacoch.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobné údaje budú použité iba pre účely spracovania tohto komentára. Zásady spracovania osobných údajov