Ako lepšie zvládnuť svoj time management vďaka jednoduchej rade od úspešného podnikateľa

Time management

Time management

Chcete sa naučiť ako lepšie zvládnuť svoj time management?

Máte pocit, že veľa pracujete, ale keď sa pozriete na váš pracovný deň, tak zistíte, že ste vlastne nič neurobili?

Ste unavený, naháňate sa, ale stále nemáte čas na veci, ktoré sú pre vás podstatné?

Chceli by ste sa začať posúvať pracovne výrazne vpred tak, aby vás práca bavila a aby ste mali dostatok času na veci, ktoré vás robia šťastným?

Rozumiem vám.

Často sa mi stávalo, že som tvrdo pracoval, nemal som čas na rodinu a dokonca som nemal čas ani na seba.

Najhoršie moje ego bralo to, že ostatní pracovali menej, boli vysmiati a čo bolo najhoršie vo svojich biznisoch sa posúvali vpred výrazne rýchlejšie ako ja.

Bol som dobrý v tom, čo som robil, mal som dosť zákaziek, ale nemal som čas na nič iné.

Po dlhšom období sa človek môže dostať až do stavu, kedy ho prestane práca baviť.

Logickým vyústením môže byť až strata vnútornej motivácie.

Niekedy to môže trvať mesiac, dva a niekedy aj  tri mesiace.

Je to krátky čas alebo dlho?

No v podnikaní je to veľmi dlho.

Začať od nuly po troch mesiacoch, naštartovať veci inak a nájsť vnútornú motiváciu znamená ďalších 6 mesiacov tvrdej práce.

Raz som takéto  obdobie zažil. Všetky teoretické rady mi boli na nič.

Až jedného dňa som sa zúčastnil prednášky jedného úspešného podnikateľa – majiteľa jednej z poradenských spoločností.

Toto stretnutie mi zmenilo život.

Začal mi rozprávať o veciach, ktoré boli také jednoduché a účinné, že sa mi až nechcelo veriť, že som nad tým nepremýšľal už od začiatku podnikania.

 

pozrite si video: Randy Gage a jeho úžasné rady, ktoré vás posunú vo vašom biznise vpred.

 

V tomto článku vám ukážem ako zvládnuť svoj time management a jednu jednoduchú radu úspešného podnikateľa

 

Náš rozhovor začal tým, ako sa chovajú veľké a úspešné spoločnosti.

Hovorili sme o tom, že veľké firmy rozmýšľajú v rokoch, kvartáloch, mesiacoch a týždňoch.

Väčšinou ide o jeden hlavný ročný cieľ, ku ktorému sa v kvartáloch naplánovali 4 strategické ciele.

Ak by totiž  všetci pracovali vo firmách na všetkom, nič by sa neurobilo.

Ak však všetci pracujú na jednom strategickom cieli, tak máte možnosť aj vo veľkej firme zmeniť 4 strategické ciele za rok. A to je dosť.

Najviac si pamätám vetu:

“Na stratégii ako dosiahnuť ciele, začneme skutočne pracovať až vtedy, keď si ich napíšeme na papier”

Aké zložité 🙂

A aký je rozdiel medzi veľkou firmou a podnikateľom, ktorý je sám?

Žiadny.

Buď budete pracovať na všetkom a neurobíte nič, alebo budete pracovať celý kvartál na jednej veci a dosiahnete ju.

Od tej doby si na vždy písomne plánujem, kam za ten rok chcem môj biznis posunúť.

Ktoré 4 strategické ciele budú k tomu viesť (každý kvartál jeden) a vždy mám za cieľ dosiahnuť každý strategický cieľ inak.

Takto vyzerala moja prvá stratégia na školení, na základe ktorej sa výsledkovo podpriemerné riaditeľstvo stalo najrýchlejšie rastúcim.

 

Vidíte, nemusí to byť uhladené, pekné….. Dôležité je dať si to na papier  tak, aby vám to dávalo zmysel.

Ak vás zaujíma, čo to spôsobí, keď si ciele napíšete na papier, dočítajte článok do konca.

 

Prečítajte si ebook – Jednoduchá rada z praxe, ktorá raketovo naštartuje váš Time management.

 

Na to, aby ste dosiahli kvartálny cieľ, mali by ste vedieť aké kroky, alebo čo je potrebné spraviť.

 

Tieto kroky je dobré naplánovať si mesačne.

A na mesačné ciele si vždy stanovujem, koľko času v týždni im musím venovať. (a na týždennej báze vyhodnocujem)

Ak sa na to pozriem, sú to malé kroky. Za dva roky môžete takýmito postupnými krokmi dosiahnuť veľký pokrok.

Tento prístup k podnikaniu má veľké plus v tom, že stále pracujete na niečom novom a dôležitom.

Vždy robíte niečo nové, niečo nové sa naučíte, rozvíjate vašu firmu.

 

Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?

  • Pravdu o tom, čo konkrétne urobiť, aby ste začali získavať odporúčania na bonitnejšiu klientelu str.7
  • Ako dokáže jedno slovo výrazne zlepšiť úspešnosť pri získavaní odporúčaní str. 63
  • 100% fungujúci návod na to, ako predísť odpovedi „ja si to musím ešte rozmyslieť“ na žiadosť o odporúčania str. 75
  • Ako si pýtať odporúčania na stretnutí tak, aby som nevyzeral ako „trapko“ str. 91 .... a ešte oveľa viac....
Zaujímalo to už 0 ľudí

 

Čím viac rozvíjate firmu, tým ste žiadanejší.

 

Môžete si viac vyberať klientelu a čo je najpodstatnejšie – máte viac času na rodinu a veci, ktoré sú pre vás dôležité.

Dodržiavať tento systém som sa ale naučil len tak, že som si vždy svoj kvartálny cieľ napísal.

Mám pre vás jednu otázku: “Aký cieľ si napíšete na papier vy?”

napíšte mi do komentárov, budem rád, za každý jeden komentár.

Ak sa vám článok páčil dajte mu LIKE, alebo ho zdieľajte na sociálnych sieťach, aby mohol pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudí.

Dobrý deň, volám sa Peter Stankovský a som trénerom obchodných a manažérskych zručností Pomáham finančným poradcom dosahovať nadpriemerné výsledky v predaji. Svoje skúsenosti som nadobudol počas svojej 15 ročnej praxe v priamom predaji a na viacerých manažérskych postoch. Po štyroch rokoch, v ktorých som patril medzi najlepších predajcov, som dostal šancu viesť viacero tímov predajcov, a mojou manažérskou úlohou bolo vybudovať úspešné fungujúce tímy s kvalitnými predajnými výsledkami. Po prvých úspechoch v manažovaní sa mi vedenie ľudí k úspechu stalo záľubou. Preto sa posledných 8 rokov aktívne venujem trénovaniu finančných poradcov. Za túto dobu som vyškolil viac ako 1000 finančných poradcov s viac ako 100% nárastom produkcie, ktoré dosiahli už v prvých dvoch mesiacoch.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobné údaje budú použité iba pre účely spracovania tohto komentára. Zásady spracovania osobných údajov