5 manažérskych chýb, ktoré vám bránia v tom, aby ste sa stali úspešným manažérom – nerobíte niektorú z nich?

ako byť úspešným manažérom

ako byť úspešným manažérom

Manažérske pozície sú v súčasnosti veľmi žiadané a v súvislosti s tým vzniká množstvo „návodov“ na to,

ako sa stať úspešným manažérom a čo preto urobiť.

Ja som sa ale rozhodol vziať to zo strany opačnej a

poukázať na najčastejšie chyby, ktorých sa manažéri dopúšťajú a ktoré im bránia v tom, aby dosiahli vytýčené ciele.

 

1. PODSÚVANIE

Jednou z najčastejších chýb manažérov je podsúvanie – myšlienok, postupov, ideí.

Áno, manažér je tým človekom v tíme, ktorý ho vedie, usmerňuje, ale to neznamená, že len on vie, ako dosiahnuť spoločne stanovený cieľ.

Aby projekt efektívne fungoval, manažér musí svojim ľuďom nechať priestor na ich vlastné nápady, nechať im do istej miery slobodu voľby.

Čím viac názorov a ideí v tíme vznikne, tým väčšia je pravdepodobnosť, že projekt bude úspešný.

 

2. NEDÔSLEDNOSŤ

Na pleciach manažéra je množstvo povinností, z čoho vyplýva, že je často pod veľkým tlakom.

Niekedy sa preto stáva, že je v niektorých veciach nedôsledný.

Zadá svojmu tímu, respektíve jednotlivcovi, úlohu, no zaujíma sa až o výsledok, no nekontroluje priebeh práce na danom zadaní.

To môže celý proces predĺžiť, keď zistí, že úloha nebola plnená správne a dôsledne.

Nevyhnutnosťou práce každého manažéra je preto dôsledná kontrola svojho tímu a všetkých úloh, ktoré z projektu vyplývajú.

prečítajte si článok: Ako zvládnuť váš timemanagement, alebo jednoduchá rada od úspešného podnikateľa

 

3. PREDPOKLADY

Manažér nikdy nesmie predpokladať!

Že jeho tím presne vie, čo má robiť, ako to má robiť, že má všetky tie informácie, ktoré aj on, že nemusí vysvetľovať, čo majú jednotliví zamestnanci robiť.

Manažér nepredpokladá, manažér sa pýta, zisťuje, vysvetľuje, je lídrom a oporou pre celý tím.

 

Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?

  • Pravdu o tom, čo konkrétne urobiť, aby ste začali získavať odporúčania na bonitnejšiu klientelu str.7
  • Ako dokáže jedno slovo výrazne zlepšiť úspešnosť pri získavaní odporúčaní str. 63
  • 100% fungujúci návod na to, ako predísť odpovedi „ja si to musím ešte rozmyslieť“ na žiadosť o odporúčania str. 75
  • Ako si pýtať odporúčania na stretnutí tak, aby som nevyzeral ako „trapko“ str. 91 .... a ešte oveľa viac....
Zaujímalo to už 0 ľudí

 

 

4. BEZ POCHVALY

Niečo sa podarilo? Má váš projekt úspech?

Ten je však vždy kolektívnym dielom.

Často sa stáva, že si manažéri pripisujú viac zásluh, ako v skutočnosti majú.

Manažéri dostatočne nepochvália svojich ľudí za ich odvedenú prácu.

A práve pochvala je v mnohých prípadoch rovnako motivujúca, ako finančná odmena.

 

5. NEPREDÁVANIE

Niektorí manažéri majú problém predať výsledky svojej práce.

A to je veľká chyba!

Rovnako, ako zamestnanca motivuje pochvala od manažéra, takisto manažéra motivuje pochvala od vedenia za dobre odvedenú prácu.

Tou sa ale treba najprv pochváliť a plody svojej práce predať!

Budem rád, keď sa podelíte v komentári o to, čo ste si najviac vzali z tohto článku.

Ak sa vám článok páčil dajte mu like a zdieľajte ho na sociálnych sieťach, aby dokázal pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudí.

Dobrý deň, volám sa Peter Stankovský a som trénerom obchodných a manažérskych zručností Pomáham finančným poradcom dosahovať nadpriemerné výsledky v predaji. Svoje skúsenosti som nadobudol počas svojej 15 ročnej praxe v priamom predaji a na viacerých manažérskych postoch. Po štyroch rokoch, v ktorých som patril medzi najlepších predajcov, som dostal šancu viesť viacero tímov predajcov, a mojou manažérskou úlohou bolo vybudovať úspešné fungujúce tímy s kvalitnými predajnými výsledkami. Po prvých úspechoch v manažovaní sa mi vedenie ľudí k úspechu stalo záľubou. Preto sa posledných 8 rokov aktívne venujem trénovaniu finančných poradcov. Za túto dobu som vyškolil viac ako 1000 finančných poradcov s viac ako 100% nárastom produkcie, ktoré dosiahli už v prvých dvoch mesiacoch.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobné údaje budú použité iba pre účely spracovania tohto komentára. Zásady spracovania osobných údajov