Ako zvládať negatívne výkyvy v podnikaní

Ako zvládať negatívne výkyvy v podnikaní

Ako zvládať negatívne výkyvy v podnikaní

Podnikanie je plné zmien. Keď sa človeku darí, tak ho podnikanie veľmi napĺňa a dokáže podať nadľudský výkon.

Na opačnej strane môžu nastať situácie, keď podnikanie nejde podľa našich predstáv.

Často sa stáva, že jeden problém môže naštartovať sériu nepríjemných situácií.

Už sa vám stalo, že sa Vám darilo a vy ste spravili výkon, v ktorý ste ani vy sami neverili?

Na druhej strane zažili ste aj ten pocit, keď vám nič nevychádzalo?

Väčšina podnikateľov zažila aj tento opačný pocit

 

Často sa stáva, že v tomto období sa podnikateľ necíti úplne príjemne.

Dokonca sa často stáva, že veľa ľudí prepadne až do takej miernej “depresie“.

Je možné, že začnete strácať chuť niečo nové podniknúť, strácate vieru vo svoje schopnosti a dokonca začínate uvažovať, že s podnikaním prestanete.

Ak ste to zažili, viete o čom hovorím.

Úplne vás chápem. Aj napriek tomu, že som mal podnikanie dobre rozbehnuté, občas sa mi takéto situácie stávali.

Zvláštne je, že riešenie takýchto situácií môže byť ľahšie ako si myslíte.

Existujú totiž jednoduché techniky, ktoré vám môžu veľmi rýchlo a účinne pomôcť.

 

Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?

  • Pravdu o tom, čo konkrétne urobiť, aby ste začali získavať odporúčania na bonitnejšiu klientelu str.7
  • Ako dokáže jedno slovo výrazne zlepšiť úspešnosť pri získavaní odporúčaní str. 63
  • 100% fungujúci návod na to, ako predísť odpovedi „ja si to musím ešte rozmyslieť“ na žiadosť o odporúčania str. 75
  • Ako si pýtať odporúčania na stretnutí tak, aby som nevyzeral ako „trapko“ str. 91 .... a ešte oveľa viac....
Zaujímalo to už 0 ľudí

Dnes vám ukážem techniku, ktorá vás naučí, ako zvládať negatívne výkyvy v podnikaní

 

Od tej doby, čo som začal používať takéto techniky pozitívneho myslenia na svojich školeniach, výsledky účastníkov išli raketovo hore.

 

prečítajte si článok: jedinečná technika, ktorá zabezpečí, že klienti už nikdy nebudú odkladať vaše stretnutia

 

Keďže sa ale hovorí, že jeden krát vidieť je lepšie ako stokrát počuť (čítať :-)) natočil som pre vás jedno video.

Jedná sa o video s konkrétnym postupom a zásadami celej techniky pozitívneho myslenia, ktorú volám technika z A do B.

Video má 6:53 min. a obsahuje celý postup aj s príkladom.

Preto ho pozerajte len v prípade, že to myslíte skutočne vážne 🙂

Po vzhliadnutí videa dokážete celú techniku profesionálne aplikovať nielen na sebe, ale dokážete pomôcť aj ostatným.

Možno sa vám to zdá príliš jednoduché, ale ono to tak v skutočnosti je.

Ak sa chcete pohnúť vpred, je dobré, aby ste si túto techniku vyskúšali v praxi.

 

prečítajte si článok: Randy Gage a jeho úžasné rady, ktoré vás posunú vo vašom biznise vpred.

 

Stačí, ak si  najprv vyskúšate toto cvičenie na nejakom jednoduchom probléme.

Uvidíte, budete prekvapený, ako jednoducho sa dokážete naučiť pozitívne premýšľať. 🙂

Tak čo, stojí to za vyskúšanie?

Ak sa vám tento článok páčil, dajte mu like a zdieľajte ho na sociálnych sieťach, aby pomohol čo najväčšiemu počtu ľudí.

Dobrý deň, volám sa Peter Stankovský a som trénerom obchodných a manažérskych zručností Pomáham finančným poradcom dosahovať nadpriemerné výsledky v predaji. Svoje skúsenosti som nadobudol počas svojej 15 ročnej praxe v priamom predaji a na viacerých manažérskych postoch. Po štyroch rokoch, v ktorých som patril medzi najlepších predajcov, som dostal šancu viesť viacero tímov predajcov, a mojou manažérskou úlohou bolo vybudovať úspešné fungujúce tímy s kvalitnými predajnými výsledkami. Po prvých úspechoch v manažovaní sa mi vedenie ľudí k úspechu stalo záľubou. Preto sa posledných 8 rokov aktívne venujem trénovaniu finančných poradcov. Za túto dobu som vyškolil viac ako 1000 finančných poradcov s viac ako 100% nárastom produkcie, ktoré dosiahli už v prvých dvoch mesiacoch.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobné údaje budú použité iba pre účely spracovania tohto komentára. Zásady spracovania osobných údajov