Navoláte si dostatočný počet stretnutí, ste šťastný a nakoniec sa stane, že sa vám ich veľa zruší?
Máte pocit, že sa vám klienti vyhovárajú a neustále prekladajú schôdzky?
Zaujíma vás, čo je tým dôvodom, prečo obchodníkom odpadávajú dohodnuté schôdzky?
Chápem vás.
Je to nepríjemné.
Hlavne vtedy, ak na tom tvrdo pracujete a niekto si nedá ani námahu, aby vám zavolal, že zrušil schôdzku.
Niekedy je to o klientoch, niekedy o situácii, ale niekedy je to o tom, čo povieme klientovi do telefónu.
To, že odpadajú dohodnuté schôdzky, môže mať veľký dopad na time management a hlavne na vašu výplatu.
Ak má obchodník veľa schôdzok, s ktorými ráta a tie sa potom posunú a nakoniec sa zrušia, tak môže mať neustále pocit, že má plný diár stretnutí, ale nič nezarobí.
Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?
Keď už však máte disciplínu a pravidelne voláte, bolo by škoda, ak by ste neuspeli pre neustále odkladanie schôdzok zo strany klientov.
Preto si pozrite video a zistite, či nerobíte práve túto chybu, ktorá môže za to, že vám odpadávajú už dohodnuté schôdzky:
Kliknite na link a zistite ZDARMA: Ako telefonujú najlepší obchodníci v 21. storočí >>>
Ak sa vám článok páčil dajte mu LIKE a zdieľajte ho na sociálnych sieťach tak, aby pomohol čo najväčšiemu počtu ľudí.