Vyvoláva predstava, že dostanete námietku v telefonáte vo vás stres?
Máte strach, že nedokážete správne a odborne reagovať na námietku v telefonáte?
Nechcete byť zaskočení nejakou námietkou?
Rozumiem vám. Nie je to príjemný pocit.Stáva sa, že tieto pocity pred telefonátom môžu ovplyvniť priebeh celého telefonátu.
Kliknite sem a zistite ako telefonujú najlepší obchodníci v 21. storočí>>>
Často je to v tom, že skúsenejší kolegovia, manažéri alebo školitelia vám hovoria, že telefonát klientom je iný ako bežný, že musíte byť pripravení, mať scénar….
Toto všetko môže vplývať na to, ako sa cítite a aké očakávania od seba máte.
Čím sú väčšie, tým viac sa dostávame do role odborníka, ktorý sa nesmie pomýliť a musí vedieť hneď na všetko rýchlo a správne odpovedať.
Nebojte sa, zvládať námietky je jednoduchšie ako si možno myslíte.
Náš mozog sa skladá z vedomej časti a nevedomej. Vedome dokážeme kontrolovať väčšinou sedem vecí. Ostatné veci hovoríme, že robíme automaticky. Riadi ho naše nevedomie. Platí to, že naše nevedomie volí pre nás tú variantu, ktorú považuje v danej situácii za najlepšiu.
Prečo o tom hovoríme?
Ak telefonujete vašim známym a tí sa vás niečo opýtajú (majú nejakú námietku), ako sa zachováte? Rozmýšľate nad tým, čo odpovedať? Väčšinou nie.
Pokračujete v konverzácii, alebo argumentujete automaticky.
Presne takto to funguje aj v telefonovaní klientom. Ak prestanete vedome myslieť na to, čo máte odpovedať na námietku(napríklad to čo ste sa naučili) budete automaticky klientom argumentovať tak, ako to cítite a tak, ako to bude podľa vás správne.
Stačí ak pred okamžitou argumentáciou klientovi vždy použijete slovné spojenie: Chápem vás, alebo Rozumiem vám. Následne poviete argumentáciu, ktorá vám automaticky napadne. Sami uvidíte, aké skvelé výsledky to bude mať.
Tým, že budete argumentovať automaticky, budete telefonovať prirodzene a bez stresu. To ovplyvní nielen argumentáciu na námietky, ale celý telefonát.
Táto technika vám nezabezpečí, že po zdolaní námietky si vždy dohodnete stretnutie. Zvýši to však vašu úspešnosť v telefonovaní a hlavne viete, že dokážete telefonovať bez obáv z námietok.
Často sa mi stalo, že po pochopení a natrénovaní ľudia, ktorí odkladali telefonovanie začali pravidelne telefonovať a začali sa cítiť prirodzene. A to je podľa mňa základ k tomu, aby ste vašu prácu mohli vykonávať s radosťou, a aby ste boli šťastní.To je podľa mňa ZÁKLAD ÚSPECHU, no nie?
Napíšte mi do komentárov, čo vám pomáha pri zdolávaní námietok. Ak sa vám článok páčil dajte mu LIKE a zdieľajte ho na sociálnych sieťach, aby dokázal pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudí.