Ako zvládať námietky v telefonáte s ľahkosťou

Ako zvládať námietky v telefonáte s ľahkosťou

Ako zvládať námietky v telefonáte s ľahkosťou

Vyvoláva predstava, že dostanete námietku v telefonáte vo vás stres?

Máte strach, že nedokážete správne a odborne reagovať na námietku v telefonáte?

Nechcete byť zaskočení nejakou námietkou?

Rozumiem vám. Nie je to príjemný pocit.Stáva sa, že tieto pocity pred telefonátom môžu ovplyvniť priebeh celého telefonátu.

Kliknite sem a zistite ako telefonujú najlepší obchodníci v 21. storočí>>>

Často je to v tom, že skúsenejší kolegovia, manažéri alebo školitelia vám hovoria, že telefonát klientom je iný ako bežný, že musíte byť pripravení, mať scénar….

Toto všetko môže vplývať na to, ako sa cítite a aké očakávania od seba máte.

Čím sú väčšie, tým viac sa  dostávame do role odborníka, ktorý sa nesmie pomýliť a musí vedieť hneď na všetko rýchlo a správne odpovedať.

Nebojte sa, zvládať námietky je jednoduchšie ako si možno myslíte.

 

V tomto článku vám ukážem ako zvládať námietky v telefonáte s ľahkosťou

 

Náš mozog sa skladá z vedomej časti a nevedomej. Vedome dokážeme kontrolovať väčšinou sedem vecí. Ostatné veci hovoríme, že robíme automaticky. Riadi ho naše nevedomie. Platí to, že naše nevedomie volí pre nás tú variantu, ktorú považuje v danej situácii za najlepšiu.

Prečo o tom hovoríme?

Ak telefonujete vašim známym a tí sa vás niečo opýtajú (majú nejakú námietku), ako sa zachováte? Rozmýšľate nad tým, čo odpovedať? Väčšinou nie.

Pokračujete v konverzácii, alebo argumentujete automaticky.

Presne takto to funguje aj v telefonovaní klientom. Ak prestanete vedome myslieť na to, čo máte odpovedať na námietku(napríklad to čo ste sa naučili) budete automaticky klientom argumentovať tak, ako to cítite a tak, ako to bude podľa vás správne.

Samozrejme je dobré dodržiavať základné pravidlá slušnosti. Ako?

Stačí ak pred okamžitou argumentáciou klientovi vždy použijete slovné spojenie: Chápem vás, alebo Rozumiem vám. Následne poviete argumentáciu, ktorá vám automaticky napadne. Sami uvidíte, aké skvelé výsledky to bude mať.

Tým, že budete argumentovať automaticky, budete telefonovať prirodzene a bez stresuTo ovplyvní nielen argumentáciu na námietky, ale celý telefonát.

Táto technika vám nezabezpečí, že po zdolaní námietky si vždy dohodnete stretnutie. Zvýši to však vašu úspešnosť v telefonovaní a hlavne viete, že dokážete telefonovať bez obáv z námietok.

 

Čo sa môžete dozvedieť v mojej novej knihe?

  • Pravdu o tom, čo konkrétne urobiť, aby ste začali získavať odporúčania na bonitnejšiu klientelu str.7
  • Ako dokáže jedno slovo výrazne zlepšiť úspešnosť pri získavaní odporúčaní str. 63
  • 100% fungujúci návod na to, ako predísť odpovedi „ja si to musím ešte rozmyslieť“ na žiadosť o odporúčania str. 75
  • Ako si pýtať odporúčania na stretnutí tak, aby som nevyzeral ako „trapko“ str. 91 .... a ešte oveľa viac....
Zaujímalo to už 0 ľudí

 

Často sa mi stalo, že po pochopení a natrénovaní ľudia, ktorí odkladali telefonovanie začali pravidelne telefonovať a začali sa cítiť prirodzene. A to je podľa mňa základ k tomu, aby ste vašu prácu mohli vykonávať s radosťou, a aby ste boli šťastní.To je podľa mňa ZÁKLAD ÚSPECHU, no nie?

Napíšte mi do komentárov, čo vám pomáha pri zdolávaní námietok. Ak sa vám článok páčil dajte mu LIKE a zdieľajte ho na sociálnych sieťach, aby dokázal pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudí.

 

Dobrý deň, volám sa Peter Stankovský a som trénerom obchodných a manažérskych zručností Pomáham finančným poradcom dosahovať nadpriemerné výsledky v predaji. Svoje skúsenosti som nadobudol počas svojej 15 ročnej praxe v priamom predaji a na viacerých manažérskych postoch. Po štyroch rokoch, v ktorých som patril medzi najlepších predajcov, som dostal šancu viesť viacero tímov predajcov, a mojou manažérskou úlohou bolo vybudovať úspešné fungujúce tímy s kvalitnými predajnými výsledkami. Po prvých úspechoch v manažovaní sa mi vedenie ľudí k úspechu stalo záľubou. Preto sa posledných 8 rokov aktívne venujem trénovaniu finančných poradcov. Za túto dobu som vyškolil viac ako 1000 finančných poradcov s viac ako 100% nárastom produkcie, ktoré dosiahli už v prvých dvoch mesiacoch.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobné údaje budú použité iba pre účely spracovania tohto komentára. Zásady spracovania osobných údajov